|
|
1st virtual vernissage
|
|
|
Congress Centre ALDIS, Hradec Kralove, Czech Republic
Press Release
02/23/2022
Informace pro vystavovatele a přednášející na konferenci ISSS 2022
Dokumenty
- Předběžné dokumenty ke kontrole
-
Příprava a předávání firemních expozic
%DEN-1%, %DATUM-1%
- Místo konání
- Kongresové centrum Aldis, Eliščino nábřeží 375, Hradec Králové (další informace)
Časový harmonogram
- 14.00–16.00 hod. – Registrace vystavovatelů a předávání expozic
- 14.00–17.00 hod. – Příprava expozic vystavovateli
- 18.00–22.00 hod. – Zahajovací večer konference pro partnery (vstup na pozvánky)
Parkování
- Vjezd na parkoviště u KC Aldis – pouze na parkovací kartu!
- Dodržujte prosím pokyny obsluhy.
- Parkovací karta bude zaslána předem (cca týden před akcí) na jméno kontaktní osoby.
- Počet karet je definován objednávkou/smlouvou.
- Parkovací kartu je nutno umístit viditelně za přední sklo.
- Při ztrátě nebude parkovací karta nahrazena.
Vstup
- Vstup do prostor KC Aldis od 14.00 do 17.00 hod.
- Po 17.00 hod. bude objekt střežen bezpečnostní agenturou.
- V případě požadavků na vstup mimo uvedenou dobu je nutná domluva s pořadatelem (brychtova@isss.cz).
Příprava a předávání expozic
- Při vstupu do prostor KC Aldis je nutno se registrovat u prezence v přízemí. Zde budou předány materiály a kongresové karty dle objednávky/smlouvy.
- Expozice bude předána kontaktní osobě objednatele.
- Mobiliář a vybavení expozice je definováno objednávkou, dodatečné objednání mobiliáře na místě není možné.
- Přenášení mobiliáře z ostatních expozic či sálů je zakázáno.
- Pokud plánujete převzít expozici až v pondělí, prosíme o zaslání této informace nejpozději do 9. 5. 2022 na adresu brychtova@isss.cz.
Vstup pro vystavovatele
- Na základě vystavovatelské vstupenky bude předána kongresová karta.
- Kongresovou kartu je nutné nosit viditelně po oba dny akce i po dobu nedělní přípravy, jinak nebude umožněn vstup na akci.
- V případě ztráty nebude karta nahrazena.
Instalace připojení na internet
- Připojení na internet bude realizováno prostřednictví wi-fi sítě. Přístupové údaje budou vyvěšeny na expozici.
- Případné požadavky na jiný způsob připojení (kabel) je nutné dohodnout nejpozději do 9. 5. 2022 na adrese brychta@isss.cz.
Kontaktní místo pořadatelů
- Expozice Triada, I. patro KC Aldis („Výstavní síň“)
- Blanka Brychtová (mobil 603 842 731) – vystavovatelé, organizační zajištění
- Jan Merta – připojení na internet
Zabezpečení prostor
- Ostraha je zajištěna ve všech podlažích KC Aldis – přesto
doporučujeme vybavení expozic pojistit.
- Nástup bezpečnostní agentury je v neděli v 17.00 hod.,
odchod v pondělí v 7.30 hod.
%DEN%, %DATUM%
Časový harmonogram
- 7.30 – Příchod účastníků, doporučené zahájení firemních prezentací
- 8.45–17.00 hod. – Odborný program
- 20.00–24.00 hod. – Společenský večer v prostorách Velkého sálu, Malého sálu s foyer v I. patře, pro všechny účastníky akce
%DEN+1%, %DATUM+1%
Časový harmonogram
- 8.30 – Příchod účastníků, doporučené zahájení firemních prezentací
- 9.00–13.00 hod. – Odborný program
- 13.00–18.00 hod. – Nájezd demontážních firem, likvidace
Vjezd pro vystavovatele
- Parkovací místo je rezervováno do 9.00 hod. každý den akce.
- Ostatní informace specifikovány v bodě Parkování.
Občerstvení
- Catering pro vystavovatele bude připraven v Salónku č. 2 a v označených prostorách v přízemí KC Aldis.
- Oběd bude v pondělí zajištěn ve venkovních restauračních stanech, v úterý prostřednictvím obědových balíčků – výdej na označených místech.
Zabezpečení prostor
- Ostraha nastupuje v pondělí v 19.00 hod., končí v úterý v 7.00 hod.
- Hlídá i v době společenského večera, přesto doporučujeme nenechávat cenné věci bez zabezpečení.
Likvidace
- Likvidace expozic není možná dříve než od 13.00 hod.!
- Expozice je nutno předat ve stejné stavu jako při převzetí – odstranění lepené grafiky, zajištění odvozu tiskových materiálů a nadměrného odpadu.
Co vyplnit/dodat jako přednášející?
Powerpointové prezentace
- Předání PPT prezentací do 6. 5. %ROCNIK% na
adresu ppt@isss.cz.
- Dodejte ve formátech PPT, PPTX nebo PDF a v poměru stran
16:9. Včasným dodáním nám umožníte
zkontrolovat kompatibilitu s vybavením používaným v konferenčních
sálech a ve spolupráci s vámi odstranit případné technické problémy.
U později zaslaných prezentací nelze kontrolu garantovat.
V případě specifických technických požadavků se obraťte na realizační
tým konference.
- Upozorňujeme, že není možné používat konferenční techniku pro opravy
prezentací mimo příslušnou přednášku a odstraňování jakýchkoliv vad a
nedostatků prezentace za použití této techniky je započítáváno do
vyhrazeného přednáškového času. V rámci přednášky není možné
z časových a technických důvodů používat vlastní počítače, průběh všech
prezentací bude zajištěn organizátory konference a jejich technikou.
- Doprovodná prezentace bude organizátory po skončení příslušné přednášky
umístěna na internetových stránkách konference a zabezpečena proti provádění
úprav návštěvníky stránek.
Na akci
- Doporučujeme naplánovat příjezd nejpozději 60 min. před zahájením vlastní
přednášky.
- Ve výjimečných případech je možné PPT prezentaci předat na kontaktním
místě pořadatele – Expozice TRIADA, I. patro KC Aldis
(„Výstavní síň“). Nejpozději však v průběhu programového bloku
předcházejícího vaší přednášce (mezi odevzdáním a vystoupením je nutná nejméně jedna přestávka).
- Při dodání prezentace na místě není možné řešit případné technické problémy ani další úpravy. Jakákoliv manipulace s prezentací a její nahrávání bude provedeno na úkor času vyhrazeného pro příslušnou přednášku.
- Před začátkem příslušného bloku prosím ohlaste svou přítomnost moderátorovi, řiďte se jeho pokyny a dodržujte vymezený čas.
- Z každé přednášky je pořizován zvukový záznam.
Prosíme, mluvte po celou dobu do mikrofonu a vypněte si mobilní telefon,
nebo ho přepněte do režimu letadlo.
- Přednášející obdrží materiály ke konferenci při registraci.
- Sledujte Program konference (připravujeme).
Kontakt
- Vojtěch Dvořáček (mobil 777 019 053) – přednášející, organizační zajištění na místě
- Expozice TRIADA, I. patro KC Aldis („Výstavní síň“) – PPT prezentace
Co vyplnit/dodat jako vystavovatel?
Rozměry stánků Octanorm
Pozor! Změna rozměrů – nový dodavatel stánků
- panel: 964×2354 mm (čistý rozměr 950×2340 mm)
- panel 1/2: 469×2354 mm (čistý rozměr 455×2340 mm)
- panel nad shrnovací dveře: 964×354 mm (čistý rozměr 950×340 mm)
- pult přední strana: 946×974 mm (čistý rozměr 950×960 mm)
- pult boční strana: 469×974 mm (čistý rozměr 455×960 mm)
- límec stánku: dle rozměru stánku (š)×300 mm (v) + 70 mm na spad
Pro sazbu je nutné použít rozměry na spad bez ořezových značek!
Minimální rozlišení 120 dpi na výsledný rozměr.>
Grafické studio na výrobu grafiky pro výstavní stánky
- Zajištění výroby grafiky stánků
-
- Nejzazší termín pro zaslání objednávky je 22. 4. %ROCNIK%.
- Doobjednávky 29. 4. %ROCNIK%.
- Kontakt
- CREATIV EXPO, s.r.o.
- e-mail grafika@creativsro.cz
- www.creativsro.cz
Pojištění expozic
- Živnostenská pojišťovací, a. s.
- Kongresové centrum Aldis, Eliščino nábřeží 375, 500 02 Hradec Králové
- tel. 495 052 256, 495 052 297, 495 052 231
- e-mail info@zivnopoj.eu, web www.zivnopoj.eu
- Kontakt
- Ing. Šárka Zástavová, správa pojištění, zastavova@zivnopoj.eu, tel. 495 052 231, mobil 770 102 060
- Pracoviště v KC Aldis, kancelář č. 111 (v 1. patře za Malým sálem)
- Platební podmínky
-
- převodním příkazem
- číslo účtu pro bezhotovostní platby: 4200036567/6800, Sberbank CZ
- do zprávy pro příjemce: ISSS %ROCNIK%_jméno vystavovatele
- Další informace
-
- Rozšíření pojištění i na soukromé věci vystavovatelů, a to včetně elektroniky.
- K pojištění nutno doložit jmenný seznam pojištěné techniky a soukromých věcí.
- Každý zájemce o pojištění bude mít, na základě přihlášky, na míru ušitou pojistnou smlouvu.
- Soubory ke stažení
-
Distribuce letáků a reklamních materiálů
- Pouze na základě objednávky (leták 1× A4, 1× reklamní předmět, katalog,
brožura).
- Uzávěrka příjmu letáků/reklamních materiálů je 25. 4. %ROCNIK%.
- Inzerci v počtu 2000 ks je nutno dodat na adresu TRIADA, spol.
s r. o., U Svobodárny 1110/12, 190 00 Praha 9.
- Doručte ideálně prostřednictvím některé z kurýrních společností PPL, DPD, Geis,
InTime, GLS, DHL, Messenger v pracovní dny v čase 8–16 hod.
- Kontaktní osoba: Simona Češková (ceskova@isss.cz,
tel. 604 544 560).
Pronájem AV techniky
- Kontakt
- LIVEBOX Event Production
- Tomáš Uherek, tomas.uherek@livebox-ep.cz
Pro všechny účastníky konference je také zajištěna MHD zdarma. Jako
jízdenka slouží kongresová karta, kterou obdržíte při registraci.
Bar KC Aldis
- Provozní doba
- %DEN-1%, %DATUM-1%, 13.00–17.00 hod.
- %DEN%, %DATUM%, 8.00–24.00 hod.
- %DEN+1%, %DATUM+1%, 8.00–14.00 hod.
|