|
|
1st virtual vernissage
|
|
|
Congress Centre ALDIS, Hradec Kralove, Czech Republic
Press Release
08/16/2021
Informace pro vystavovatele a přednášející na konferenci ISSS 2021
Dokumenty
Příprava a předávání firemních expozic
%DEN-1%, %DATUM-1%
Časový harmonogram
- 14.00–16.00 hod. – Registrace vystavovatelů a předávání expozic
- 14.00–17.00 hod. – Příprava expozic vystavovateli
- 19.00–23.00 hod. – Zahajovací večer konference pro partnery (vstup na pozvánky)
Parkování
- Vjezd na parkoviště u KC Aldis – pouze na parkovací kartu!
- Dodržujte prosím pokyny obsluhy.
- Parkovací karta bude zaslána předem (cca týden před akcí) na jméno kontaktní osoby.
- Počet karet je definován objednávkou/smlouvou.
- Parkovací kartu je nutno umístit viditelně za přední sklo.
- Při ztrátě nebude parkovací karta nahrazena.
Vstup
- Vstup do prostor KC Aldis od 14.00 do 17.00 hod.
- Po 17.00 hod. bude objekt střežen bezpečnostní agenturou.
- V případě požadavků na vstup mimo uvedenou dobu je nutná domluva s pořadatelem (brychtova@isss.cz).
Příprava a předávání expozic
- Upozorňujeme, že do prostor akce mají povolen vstup pouze osoby s platným očkováním, negativním testem nebo potvrzením o prodělaném onemocnění Covid-19.
- Při vstupu do prostor KC Aldis je nutno se registrovat u prezence v přízemí. Zde budou předány materiály a kongresové karty dle objednávky/smlouvy.
- Expozice bude předána kontaktní osobě objednatele.
- Mobiliář a vybavení expozice je definováno objednávkou, dodatečné objednání mobiliáře na místě není možné.
- Přenášení mobiliáře z ostatních expozic či sálů je zakázáno.
- Pokud plánujete převzít expozici až v pondělí, prosíme o zaslání této informace nejpozději do 6. 9. 2021 na adresu brychtova@isss.cz.
Vstup pro vystavovatele
- Na základě vystavovatelské vstupenky bude předána kongresová karta.
- Kongresovou kartu je nutné nosit viditelně po oba dny akce i po dobu nedělní přípravy, jinak nebude umožněn vstup na akci.
- V případě ztráty nebude karta nahrazena.
Instalace připojení na internet
- Připojení na internet bude realizováno prostřednictví wi-fi sítě. Přístupové údaje budou vyvěšeny na expozici.
- Případné požadavky na jiný způsob připojení (kabel) je nutné dohodnout nejpozději do 6. 9. 2021 na adrese brychta@isss.cz.
Kontaktní místo pořadatelů
- Expozice Triada, I. patro KC Aldis („Výstavní síň“)
- Blanka Brychtová (mobil 603 842 731) – vystavovatelé, organizační zajištění
- Jan Merta – připojení na internet
Zabezpečení prostor
- Ostraha je zajištěna ve všech podlažích KC Aldis – přesto
doporučujeme vybavení expozic pojistit.
- Nástup bezpečnostní agentury je v neděli v 17.00 hod.,
odchod v pondělí v 7.30 hod.
%DEN%, %DATUM%
Časový harmonogram
- 7.30 – Příchod účastníků, doporučené zahájení firemních prezentací
- 8.45–17.00 hod. – Odborný program
- 20.00–24.00 hod. – Společenský večer pro všechny účastníky akce
%DEN+1%, %DATUM+1%
Časový harmonogram
- 8.30 – Příchod účastníků, doporučené zahájení firemních prezentací
- 9.00–13.00 hod. – Odborný program
- 13.00–18.00 hod. – Nájezd demontážních firem, likvidace
Vjezd pro vystavovatele
- Parkovací místo je rezervováno do 9.00 hod. každý den akce.
- Ostatní informace specifikovány v bodě Parkování.
Občerstvení
- Catering pro vystavovatele bude připraven v Salónku č. 1 (I. patro KC Aldis).
- Oběd bude řešen formou balíčků po oba dny akce, výdejní místo bude označeno.
Zabezpečení prostor
- Ostraha nastupuje v pondělí v 19.00 hod., končí v úterý v 7.00 hod.
- Hlídá i v době společenského večera, přesto doporučujeme nenechávat cenné věci bez zabezpečení.
Likvidace
- Likvidace expozic není možná dříve než od 13.00 hod.!
- Expozice je nutno předat ve stejné stavu jako při převzetí – odstranění lepené grafiky, zajištění odvozu tiskových materiálů a nadměrného odpadu.
Powerpointové prezentace
- Předání PPT prezentací do 10. 9. %ROCNIK% na
adresu ppt@isss.cz.
- Dodejte ve formátech PPT nebo PDF a v rozlišení
1024×768 bodů. Včasným dodáním nám umožníte
zkontrolovat kompatibilitu s vybavením používaným v konferenčních
sálech a ve spolupráci s vámi odstranit případné technické problémy.
U později zaslaných prezentací nelze kontrolu garantovat.
V případě specifických technických požadavků se obraťte na realizační
tým konference.
- Upozorňujeme, že není možné používat konferenční techniku pro opravy
prezentací mimo příslušnou přednášku a odstraňování jakýchkoliv vad a
nedostatků prezentace za použití této techniky je započítáváno do
vyhrazeného přednáškového času. V rámci přednášky není možné
z časových a technických důvodů používat vlastní počítače, průběh všech
prezentací bude zajištěn organizátory konference a jejich technikou.
- Doprovodná prezentace bude organizátory po skončení příslušné přednášky
umístěna na internetových stránkách konference a zabezpečena proti provádění
úprav návštěvníky stránek.
Na akci
- Doporučujeme naplánovat příjezd nejpozději 60 min. před zahájením vlastní
přednášky.
- Ve výjimečných případech je možné PPT prezentaci předat na kontaktním
místě pořadatele – Expozice Triada, I. patro KC Aldis
(„Výstavní síň“). Nejpozději však v průběhu programového bloku
předcházejícího vaší přednášce (mezi odevzdáním a vystoupením je nutná nejméně jedna přestávka).
- Při dodání prezentace na místě není možné řešit případné technické problémy ani další úpravy. Jakákoliv manipulace s prezentací a její nahrávání bude provedeno na úkor času vyhrazeného pro příslušnou přednášku.
- Před začátkem příslušného bloku prosím ohlaste svou přítomnost moderátorovi, řiďte se jeho pokyny a dodržujte vymezený čas.
- Z každé přednášky je pořizován zvukový záznam.
Prosíme, mluvte po celou dobu do mikrofonu a vypněte si mobilní telefon,
nebo ho přepněte do režimu letadlo.
- Přednášející obdrží materiály ke konferenci při registraci.
- Sledujte Program konference (připravujeme).
Kontakt
- Vojtěch Dvořáček (mobil 777 019 053) – přednášející, organizační zajištění na místě
- Expozice Triada, I. patro KC Aldis („Výstavní síň“) – PPT prezentace
Expozice
Pozor! Změna rozměrů – nový dodavatel stánků
Rozměry stánků Octanorm
- panel: 97×239 cm
- pult: přední strana 97×99,5 cm, boční strana 47,5×99,5 cm
- rozměr panelu nad shrnovacími dveřmi: 97×39,5 cm
- límec stánku: dle rozměru stánku × 30 cm (v)
Grafické studio na výrobu grafiky pro výstavní stánky
- Zajištění výroby grafiky stánků
-
- Nejzazší termín pro zaslání objednávky je 27. 8. %ROCNIK%.
- Doobjednávky 3. 9. %ROCNIK%.
- Kontakt
- Terinvest, spol. s r. o., Hana Sobotková
- tel. 246 052 469, mobil 724 334 334
- e-mail sobotkova@terinvest-realizace.cz
Pojištění expozic
- Živnostenská pojišťovací, a. s.
- Kongresové centrum Aldis, Eliščino nábřeží 375, 500 02 Hradec Králové
- tel. 495 052 256, 495 052 297, 495 052 231
- e-mail info@zivnopoj.eu, web www.zivnopoj.eu
- Kontaktní osoby
- Ing. Šárka Zástavová, správa pojištění, zastavova@zivnopoj.eu, tel. 495 052 231, mobil 770 102 060
- Pracoviště v KC Aldis, kancelář č. 111 (v 1. patře za Malým sálem)
- %DEN-1%, %DATUM-1%, 13.00–17.00
-
- %DEN%, %DATUM%, 8.00–10.00
- Platební podmínky
-
- platba v hotovosti proti podpisu smlouvy na místě v KC Aldis
- čas úhrady pojistného: %DEN-1% 13.00–17.00, %DEN% 8.00–10.00
- převodním příkazem
- číslo účtu pro bezhotovostní platby: 4200036567/6800, Sberbank CZ
- var. symbol: 511411015
- do zprávy pro příjemce: ISSS %ROCNIK% jméno vystavovatele
- Soubory ke stažení
-
Distribuce letáků a reklamních materiálů
- Pouze na základě objednávky (leták 1× A4, 1× reklamní předmět, katalog,
brožura).
- Uzávěrka příjmu letáků/reklamních materiálů je 31. 8. %ROCNIK%.
- Inzerci v počtu 2000 ks je nutno dodat na adresu Triada, spol.
s r. o., U Svobodárny 1110/12, 190 00 Praha 9.
- Doručte ideálně prostřednictvím některé z kurýrních společností PPL, DPD, Geis,
InTime, GLS, DHL, Messenger v pracovní dny v čase 8–16 hod.
- Kontaktní osoba: Simona Češková (ceskova@isss.cz,
tel. 604 544 560).
Pro všechny účastníky konference je také zajištěna MHD zdarma. Jako
jízdenka slouží kongresová karta, kterou obdržíte při registraci.
Bar KC Aldis
- Provozní doba
- %DEN-1%, %DATUM-1%, 13.00–17.00 hod.
- %DEN%, %DATUM%, 8.00–24.00 hod.
- %DEN+1%, %DATUM+1%, 8.00–14.00 hod.
|