AgendaCeska verze
Agenda
Committees
Organizers
Main Partners
Partners
ISSS 2002 Conference Hradec Kralove
ISSS 99

Regina
1st virtual vernissage
First virtual vernissage

Congress Centre ALDIS, Hradec Kralove, Czech Republic


Press Release

08/16/2021

Informace pro vystavovatele a přednášející na konferenci ISSS 2021

Dokumenty

Příprava a předávání firemních expozic

%DEN-1%, %DATUM-1%

Časový harmonogram

  • 14.00–16.00 hod. – Registrace vystavovatelů a předávání expozic
  • 14.00–17.00 hod. – Příprava expozic vystavovateli
  • 19.00–23.00 hod. – Zahajovací večer konference pro partnery (vstup na pozvánky)

Parkování

  • Vjezd na parkoviště u KC Aldis – pouze na parkovací kartu!
  • Dodržujte prosím pokyny obsluhy.
  • Parkovací karta bude zaslána předem (cca týden před akcí) na jméno kontaktní osoby.
  • Počet karet je definován objednávkou/smlouvou.
  • Parkovací kartu je nutno umístit viditelně za přední sklo.
  • Při ztrátě nebude parkovací karta nahrazena.

Vstup

  • Vstup do prostor KC Aldis od 14.00 do 17.00 hod.
  • Po 17.00 hod. bude objekt střežen bezpečnostní agenturou.
  • V případě požadavků na vstup mimo uvedenou dobu je nutná domluva s pořadatelem (brychtova@isss.cz).

Příprava a předávání expozic

  • Upozorňujeme, že do prostor akce mají povolen vstup pouze osoby s platným očkováním, negativním testem nebo potvrzením o prodělaném onemocnění Covid-19.
  • Při vstupu do prostor KC Aldis je nutno se registrovat u prezence v přízemí. Zde budou předány materiály a kongresové karty dle objednávky/smlouvy.
  • Expozice bude předána kontaktní osobě objednatele.
  • Mobiliář a vybavení expozice je definováno objednávkou, dodatečné objednání mobiliáře na místě není možné.
  • Přenášení mobiliáře z ostatních expozic či sálů je zakázáno.
  • Pokud plánujete převzít expozici až v pondělí, prosíme o zaslání této informace nejpozději do 6. 9. 2021 na adresu brychtova@isss.cz.

Vstup pro vystavovatele

  • Na základě vystavovatelské vstupenky bude předána kongresová karta.
  • Kongresovou kartu je nutné nosit viditelně po oba dny akce i po dobu nedělní přípravy, jinak nebude umožněn vstup na akci.
  • V případě ztráty nebude karta nahrazena.

Instalace připojení na internet

  • Připojení na internet bude realizováno prostřednictví wi-fi sítě. Přístupové údaje budou vyvěšeny na expozici.
  • Případné požadavky na jiný způsob připojení (kabel) je nutné dohodnout nejpozději do 6. 9. 2021 na adrese brychta@isss.cz.

Kontaktní místo pořadatelů

  • Expozice Triada, I. patro KC Aldis („Výstavní síň“)
  • Blanka Brychtová (mobil 603 842 731) – vystavovatelé, organizační zajištění
  • Jan Merta – připojení na internet

Zabezpečení prostor

  • Ostraha je zajištěna ve všech podlažích KC Aldis – přesto doporučujeme vybavení expozic pojistit.
  • Nástup bezpečnostní agentury je v neděli v 17.00 hod., odchod v pondělí v 7.30 hod.

%DEN%, %DATUM%

Časový harmonogram

  • 7.30 – Příchod účastníků, doporučené zahájení firemních prezentací
  • 8.45–17.00 hod. – Odborný program
  • 20.00–24.00 hod. – Společenský večer pro všechny účastníky akce

%DEN+1%, %DATUM+1%

Časový harmonogram

  • 8.30 – Příchod účastníků, doporučené zahájení firemních prezentací
  • 9.00–13.00 hod. – Odborný program
  • 13.00–18.00 hod. – Nájezd demontážních firem, likvidace

Další informace

Vjezd pro vystavovatele

  • Parkovací místo je rezervováno do 9.00 hod. každý den akce.
  • Ostatní informace specifikovány v bodě Parkování.

Občerstvení

  • Catering pro vystavovatele bude připraven v Salónku č. 1 (I. patro KC Aldis).
  • Oběd bude řešen formou balíčků po oba dny akce, výdejní místo bude označeno.

Zabezpečení prostor

  • Ostraha nastupuje v pondělí v 19.00 hod., končí v úterý v 7.00 hod.
  • Hlídá i v době společenského večera, přesto doporučujeme nenechávat cenné věci bez zabezpečení.

Likvidace

  • Likvidace expozic není možná dříve než od 13.00 hod.!
  • Expozice je nutno předat ve stejné stavu jako při převzetí – odstranění lepené grafiky, zajištění odvozu tiskových materiálů a nadměrného odpadu.

Informace pro přednášející

Powerpointové prezentace

  • Předání PPT prezentací do 10. 9. %ROCNIK% na adresu ppt@isss.cz.
  • Dodejte ve formátech PPT nebo PDF a v rozlišení 1024×768 bodů. Včasným dodáním nám umožníte zkontrolovat kompatibilitu s vybavením používaným v konferenčních sálech a ve spolupráci s vámi odstranit případné technické problémy. U později zaslaných prezentací nelze kontrolu garantovat. V případě specifických technických požadavků se obraťte na realizační tým konference.
  • Upozorňujeme, že není možné používat konferenční techniku pro opravy prezentací mimo příslušnou přednášku a odstraňování jakýchkoliv vad a nedostatků prezentace za použití této techniky je započítáváno do vyhrazeného přednáškového času. V rámci přednášky není možné z časových a technických důvodů používat vlastní počítače, průběh všech prezentací bude zajištěn organizátory konference a jejich technikou.
  • Doprovodná prezentace bude organizátory po skončení příslušné přednášky umístěna na internetových stránkách konference a zabezpečena proti provádění úprav návštěvníky stránek.

Na akci

  • Doporučujeme naplánovat příjezd nejpozději 60 min. před zahájením vlastní přednášky.
  • Ve výjimečných případech je možné PPT prezentaci předat na kontaktním místě pořadatele – Expozice Triada, I. patro KC Aldis („Výstavní síň“). Nejpozději však v průběhu programového bloku předcházejícího vaší přednášce (mezi odevzdáním a vystoupením je nutná nejméně jedna přestávka).
  • Při dodání prezentace na místě není možné řešit případné technické problémy ani další úpravy. Jakákoliv manipulace s prezentací a její nahrávání bude provedeno na úkor času vyhrazeného pro příslušnou přednášku.
  • Před začátkem příslušného bloku prosím ohlaste svou přítomnost moderátorovi, řiďte se jeho pokyny a dodržujte vymezený čas.
  • Z každé přednášky je pořizován zvukový záznam. Prosíme, mluvte po celou dobu do mikrofonu a vypněte si mobilní telefon, nebo ho přepněte do režimu letadlo.
  • Přednášející obdrží materiály ke konferenci při registraci.
  • Sledujte Program konference (připravujeme).

Kontakt

  • Vojtěch Dvořáček (mobil 777 019 053) – přednášející, organizační zajištění na místě
  • Expozice Triada, I. patro KC Aldis („Výstavní síň“) – PPT prezentace

Expozice

Pozor! Změna rozměrů – nový dodavatel stánků

Rozměry stánků Octanorm

  • panel: 97×239 cm
  • pult: přední strana 97×99,5 cm, boční strana 47,5×99,5 cm
  • rozměr panelu nad shrnovacími dveřmi: 97×39,5 cm
  • límec stánku: dle rozměru stánku × 30 cm (v)

Grafické studio na výrobu grafiky pro výstavní stánky

Zajištění výroby grafiky stánků
  • Nejzazší termín pro zaslání objednávky je 27. 8. %ROCNIK%.
  • Doobjednávky 3. 9. %ROCNIK%.
Kontakt
Terinvest, spol. s r. o., Hana Sobotková
tel. 246 052 469, mobil 724 334 334
e-mail sobotkova@terinvest-realizace.cz

Pojištění expozic

Živnostenská pojišťovací, a. s.
Kongresové centrum Aldis, Eliščino nábřeží 375, 500 02 Hradec Králové
tel. 495 052 256, 495 052 297, 495 052 231
e-mail info@zivnopoj.eu, web www.zivnopoj.eu
Kontaktní osoby
Ing. Šárka Zástavová, správa pojištění, zastavova@zivnopoj.eu, tel. 495 052 231, mobil 770 102 060
Pracoviště v KC Aldis, kancelář č. 111 (v 1. patře za Malým sálem)
%DEN-1%, %DATUM-1%, 13.00–17.00
%DEN%, %DATUM%, 8.00–10.00
Platební podmínky
  • platba v hotovosti proti podpisu smlouvy na místě v KC Aldis
    • čas úhrady pojistného: %DEN-1% 13.00–17.00, %DEN% 8.00–10.00
  • převodním příkazem
    • číslo účtu pro bezhotovostní platby: 4200036567/6800, Sberbank CZ
    • var. symbol: 511411015
    • do zprávy pro příjemce: ISSS %ROCNIK% jméno vystavovatele
Soubory ke stažení

Distribuce letáků a reklamních materiálů

  • Pouze na základě objednávky (leták 1× A4, 1× reklamní předmět, katalog, brožura).
  • Uzávěrka příjmu letáků/reklamních materiálů je 31. 8. %ROCNIK%.
  • Inzerci v počtu 2000 ks je nutno dodat na adresu Triada, spol. s r. o., U Svobodárny 1110/12, 190 00 Praha 9.
  • Doručte ideálně prostřednictvím některé z kurýrních společností PPL, DPD, Geis, InTime, GLS, DHL, Messenger v pracovní dny v čase 8–16 hod.
  • Kontaktní osoba: Simona Češková (ceskova@isss.cz, tel. 604 544 560).

Doplňující informace

MHD

Pro všechny účastníky konference je také zajištěna MHD zdarma. Jako jízdenka slouží kongresová karta, kterou obdržíte při registraci.

Bar KC Aldis

Provozní doba
%DEN-1%, %DATUM-1%, 13.00–17.00 hod.
%DEN%, %DATUM%, 8.00–24.00 hod.
%DEN+1%, %DATUM+1%, 8.00–14.00 hod.

Triada Ltd. The Union of Towns and Communities of the Czech Republic The Office for Public Information Systems Information Society Association ExMise

Copyright © 2002 Triada Ltd., webmaster@isss.cz
design: Ceska vydavatelska pro internet, Ltd. /webhouse.cz/