AgendaCeska verze
Agenda
Committees
Organizers
Main Partners
Partners
ISSS 2002 Conference Hradec Kralove
ISSS 99

Regina
1st virtual vernissage
First virtual vernissage

Congress Centre ALDIS, Hradec Kralove, Czech Republic


Press Release

06/29/2020

Informace pro vystavovatele a přednášející na konferenci ISSS 2020 „Nové perspektivy“

%IF|% %END% %IF|%

Dokumenty

Seznam vystavovatelů a Orientační plán expozic (9. 3. %ROCNIK%)
dokument Adobe Acrobat (92 kB)
Katalog – Partneři (11. 3. %ROCNIK%)
dokument Adobe Acrobat (291 kB)
Katalog – Prezentace firem (11. 3. %ROCNIK%)
dokument Adobe Acrobat (432 kB)
%END%

Termíny

%IF|% %END%
Vyžadované podklady Nejzazší termín Kontaktní osoba E-mail Telefon
Výstavní stánek informace připravujeme Blanka Brychtová brychtova@isss.cz 603 842 731
Přednáška formulář – zaslání podrobných informací o přednáškách (časový rozsah, názvy, jména přednášejících) 31. 8. %ROCNIK% Vojtěch Dvořáček dvoracek@isss.cz, program@isss.cz 777 019 053
Doprovodná prezentace k přednášce PPT/X nebo PDF (poměr stran 4:3) 8. 10. %ROCNIK% Petr Palisa ppt@isss.cz
Sborník přednášek
uveřejnění odborného příspěvku k tématu přednášky
formulář + DOC nebo DOCX (obrázky, grafy, ilustrace přiložené zvlášť) 18. 9. %ROCNIK% Kateřina Pánková pankova@isss.cz, sbornik@isss.cz 603 587 293
Katalog firem[1]
uveřejnění kontaktu a stručného představení firmy včetně loga
formulář + logo v tiskové kvalitě[2] 31. 8. %ROCNIK% Kateřina Pánková pankova@isss.cz, sbornik@isss.cz 603 587 293
Distribuce letáků a reklamních materiálů dodat na adresu pořadatele 8. 10. %ROCNIK% Simona Češková ceskova@isss.cz 604 544 560
Zajištění výroby grafiky stánků
Repropaint s. r. o.
25. 3. %ROCNIK% Břetislav Popelka info@repropaint.cz 604 235 114
Pojištění expozic
Živnostenská pojišťovací, a. s.
19. 4. %ROCNIK% 13–17 hod., 20. 4. %ROCNIK% 8–10 hod. Ing. Šárka Zástavová, správa pojištění info@zivnopoj.eu, zastavova@zivnopoj.eu 495 052 256, 770 102 060
Poznámky
  1. Zápisy v katalogu firem zůstávají stejné jako na původní jarní akci, v případě změny zašlete, prosím, nové podklady do 31. 8. 2020. Pro informaci: Katalog „Podpořili nás…“.
  2. Specifikace loga v tiskové kvalitě: vektorový formát AI, EPS, PDF; písmo převedené do křivek; barevný profil CMYK; min. rozlišení bitmapových podkladů 300 dpi
%IF|%
Vstupenky/materiály
Podklady Termín zaslání vstupenek/materiálů E-mail
Vystavovatelský průkaz předání den před akcí v Hradci Králové
Vstupenka pro přednášející jména přednášejících z dodaných podkladů k programu do 10. 4. %ROCNIK%
Vstupenka firemní Prosíme o dodání jmenného seznamu držitelů jednotlivých vstupů do 3. 4. %ROCNIK%. do 27. 3. %ROCNIK% registrace@isss.cz
Vstupenka GOLD
Pozvánka na nedělní zahajovací večer divadlo@isss.cz
Samostatné materiály k akci předání den před akcí v Hradci Králové
Parkovací karta

Expozice

Rozměry stánků

  • Combi (většina expozic)
    • panel: 97 (š) × 230 (v) cm
    • pult: 97 (š) × 80 (v) cm
    • boční strana pultu: 47 (š) × 80 (v) cm
    • rozměr panelu nad shrnovacími dveřmi: 97 (š) × 30 (v) cm
    • límec stánku: dle rozměru stánku × 30 (v) cm
  • Octanorm (pouze stánky č. 1, 2, 3, 4, 31, 32, 33)
    • panel: 234 (v) × 95 (š) cm
    • pult: 76 (v) × 95 (š) cm
    • rozměr panelu nad shrnovacími dveřmi: 34 (v) × 95 (š) cm
    • límec stánku: dle rozměru stánku × 30 (v) cm

Grafické studio na výrobu grafiky pro výstavní stánky

Zajištění výroby grafiky stánků
Nejzazší termín pro zaslání objednávky je 25. 3. %ROCNIK%.
Kontakt
Popelka Břetislav
Repropaint, Eliščino nábřeží 375 – budova Aldis, a. s., 500 02 Hradec Králové
Telefon – studio 495 052 327, mobil 604 235 115
e-mail info@repropaint.cz, web www.repropaint.cz

Pojištění expozic

Živnostenská pojišťovací, a. s.
Kongresové centrum Aldis, Eliščino nábřeží 375, 500 02 Hradec Králové
tel. 495 052 256, 495 052 297, 495 052 231, fax 495 052 226
e-mail info@zivnopoj.eu, web www.zivnopoj.eu
Kontaktní osoby
Ing. Šárka Zástavová, správa pojištění, zastavova@zivnopoj.eu, tel. 495 052 231, mobil 770 102 060
Pracoviště v KC Aldis, kancelář č. 111 (v 1. patře za Malým sálem)
%DEN-1%, %DATUM-1%, 13.00–17.00
%DEN%, %DATUM%, 8.00–10.00
Platební podmínky
  • platba v hotovosti proti podpisu smlouvy na místě v KC Aldis
    • čas úhrady pojistného: %DEN-1% 13.00–17.00, %DEN% 8.00–10.00
  • převodním příkazem
    • číslo účtu pro bezhotovostní platby: 4200036567/6800, Sberbank CZ
    • var. symbol: 510165015
    • do zprávy pro příjemce: ISSS %ROCNIK%
Soubory ke stažení

Příprava a předávání firemních expozic

%DEN-1%, %DATUM-1%

  • 13.00–19.00 hod.

Parkování

  • Vjezd na parkoviště u KC Aldis je volný, bez parkovacích karet.

Vstup

  • Montážní průkazy nepožadujeme – vstup je volný od 13.00 do 17.00 hod.
  • Po 17.00 hod. bude objekt střežen bezpečnostní agenturou, nebude tedy možné odnášet věci.
  • Instalace expozice může pokračovat po dohodě s pořadatelem i do pozdních hodin.

Předávání expozic

  • Předávání expozic bude probíhat mezi 13.30 a 15.00 hod.
  • Instalaci expozice můžete začít připravovat ihned po příjezdu, kvůli předání stánku a odsouhlasení předaného mobiliáře vás bude na místě kontaktovat zástupce pořadatele.
  • Dodatečné objednání mobiliáře je možné do 17 hod. (dle aktuálních možností). Platba na místě v hotovosti.
  • Nepřenášejte, prosím, mobiliář z ostatních expozic.
  • Pokud plánujete převzít expozici až v pondělí, prosíme o zaslání této informace nejpozději do 10. 4. %ROCNIK% na adresu sekretariat@isss.cz.
  • Doporučujeme nezapomenout:
    • 1 ks rezervní prodlužovačky, nůžky, vlasec, lepenku

Předávání materiálů a vystavovatelských průkazů

  • Mezi 13.00–17.00 hod. budou přímo na vaší expozici předány v příslušném počtu dle objednávky/smlouvy následující materiály:
    • vystavovatelské průkazy, stravenky, pozvánky na pondělní slavnostní večer,
    • volné vstupenky do Aquacentra – Městských lázní,
    • parkovací karty,
    • materiály ke konferenci.
  • Vystavovatelské průkazy je nutné nosit viditelně. Bez vystavovatelských průkazů nebude v době konání konference umožněn vstup do KC Aldis.
  • V případě ztráty vystavovatelského průkazu je objednavatel povinen tuto skutečnost neprodleně ohlásit pořadateli, který za úhradu vystaví duplikát.
  • Nevyzvednuté materiály budou připraveny k vyzvednutí v pondělí ráno na infostánku (přízemí KC Aldis).

Instalace připojení na internet

  • Bude probíhat od 15.00 do 17.00 hod.
  • Počet připojených PC – dle objednávky/smlouvy.
  • Je nutné mít připraven počítač se síťovou kartou, s ovladači síťové karty, protokolem TCP/IP. Parametry protokolu TCP/IP budou vyvěšeny na expozici.

Kontaktní místo pořadatelů

  • Expozice Triada, I. patro KC Aldis („Výstavní síň“)
  • Blanka Brychtová (mobil 603 842 731) – vystavovatelé, organizační zajištění
  • Jan Merta – připojení na internet

Zabezpečení prostor

  • Ostraha je zajištěna ve všech podlažích KC Aldis – přesto doporučujeme vybavení expozic pojistit.
  • Nástup bezpečnostní agentury je v neděli v 17.00 hod., konec v pondělí v 7.30 hod.

%DEN%, %DATUM%

  • 8.00–19.00 hod. (oficiální program)
  • 20.00–24.00 hod. (společenský večer)

Parkování

  • Vjezd na parkoviště je umožněn na základě parkovací karty pro vystavovatele.
  • Parkovací místo je rezervováno do 9.00 hod.

Doporučujeme

  • Zahájení firemní prezentace v 7.30 hod. – jednání začínají již od 8.45 hod.

Další informace

  • Občerstvení bude podáváno přímo na stánky – počet podle vystavovatelských průkazů, dopolední a odpolední coffebreak.
  • Oběd – bude probíhat v restauračních stanech – východ z KC Aldis směr Labe od 11.00 do 15.00 hod. Zajištěno také vegetariánské menu.
  • Od 20.00 do 24.00 se koná společenský večer v I. patře KC Aldis – vyhlášení cen, raut, kulturní program.

Zabezpečení prostor

  • Ostraha nastupuje v pondělí v 19.00 hod., končí v úterý v 7.00 hod.
  • Hlídá i v době společenského večera, přesto doporučujeme nenechávat cenné věci bez zabezpečení.

%DEN+1%, %DATUM+1%

  • 8.00–14.00 hod. (oficiální program ISSS)

Doporučujeme

  • Zahájení firemní prezentace v 7.30 hod. – jednání začínají již od 9.00 hod.

Další informace

  • Občerstvení – dopolední coffebreak bude podáván přímo na stánky.
  • Oběd – bude probíhat v restauračních stanech – východ z KC Aldis směr Labe od 11.00 do 14.00 hod. Zajištěno také vegetariánské menu.

Likvidace

  • Předpokládaný konec všech programových bloků ve 14.00 hod.
  • Likvidace expozic možná od 14.00 hod.!
  • Prosíme o předání expozice ve stejné stavu jako při převzetí – odstranění lepené grafiky, zajištění odvozu tiskových materiálů a nadměrného odpadu.

Informace pro přednášející

Powerpointové prezentace

  • Předání PPT prezentací do 13. 4. %ROCNIK% na adresu ppt@isss.cz.
  • Dodejte ve formátech PPT nebo PDF a v rozlišení 1024×768 bodů. Včasným dodáním nám umožníte zkontrolovat kompatibilitu s vybavením používaným v konferenčních sálech a ve spolupráci s vámi odstranit případné technické problémy. U později zaslaných prezentací nelze kontrolu garantovat. V případě specifických technických požadavků se obraťte na realizační tým konference.
  • Upozorňujeme, že není možné používat konferenční techniku pro opravy prezentací mimo příslušnou přednášku a odstraňování jakýchkoliv vad a nedostatků prezentace za použití této techniky je započítáváno do vyhrazeného přednáškového času. V rámci přednášky není možné z časových a technických důvodů používat vlastní počítače, průběh všech prezentací bude zajištěn organizátory konference a jejich technikou.
  • Doprovodná prezentace bude organizátory po skončení příslušné přednášky umístěna na internetových stránkách konference a zabezpečena proti provádění úprav návštěvníky stránek.

Na akci

  • Doporučujeme naplánovat příjezd nejpozději 60 min. před zahájením vlastní přednášky.
  • Ve výjimečných případech je možné ppt prezentaci předat na kontaktním místě pořadatele – Expozice Triada, I. patro KC Aldis („Výstavní síň“). Nejpozději však v průběhu programového bloku předcházejícího vaší přednášce.
  • Při dodání prezentace na místě není možné řešit případné technické problémy ani další úpravy!
  • Před začátkem příslušného bloku se ohlašte u moderátora.
  • Prosíme, dodržujte vymezený čas a řiďte se pokyny moderátora.
  • Z každé přednášky je pořizován zvukový záznam. Prosíme, mluvte po celou dobu do mikrofonu a vypněte si mobilní telefon, nebo ho přepněte do režimu letadlo.
  • Přednášející obdrží materiály ke konferenci při registraci.
  • Sledujte Program konference.

Kontakt

  • Vojtěch Dvořáček (mobil 777 019 053) – přednášející, oganizační zajištění na místě
  • Expozice Triada, I. patro KC Aldis („Výstavní síň“) – PPT prezentace

Distribuce letáků a reklamních materiálů

  • Pouze na základě objednávky (leták 1× A4, 1× reklamní předmět, katalog, brožura).
  • Uzávěrka příjmu letáků/reklamních materiálů je 23. 3. %ROCNIK%.
  • Inzerci v počtu 2000 ks je nutno dodat na adresu Triada, spol. s r. o., U Svobodárny 1110/12, 190 00 Praha 9.
  • Doručte ideálně prostřednictvím některé z kurýrních společností PPL, DPD, Geis, InTime, GLS, DHL, Messenger v pracovní dny v čase 8–16 hod.
  • Kontaktní osoba: Simona Češková (ceskova@isss.cz, tel. 604 544 560).

Doplňující informace

Aquacentrum – Městské lázně

Pro všechny účastníky konference je zajištěn vstup zdarma. Vstupenku obdržíte v materiálech. Bazén je v přímém sousedství budovy KC Aldis (Eliščino nábřeží 842).

Provozní doba
%DEN-1%, %DATUM-1%, 10.00–20.00 hod.
%DEN%, %DATUM%, 12.00–21.00 hod.
%DEN+1%, %DATUM+1%, 10.00–21.00 hod.

MHD

Pro všechny účastníky konference je také zajištěna MHD zdarma. Jako jízdenka slouží konferenční kartička, kterou obdržíte v materiálech pro vystavovatele/přednášejícího/účastníka.

Bar KC Aldis

Provozní doba
%DEN-1%, %DATUM-1%, 13.00–19.00 hod.
%DEN%, %DATUM%, 8.00–24.00 hod.
%DEN+1%, %DATUM+1%, 8.00–17.00 hod.

Firemní prezentace %ROCNIK%

Commercial Presentation %ROCNIK%

%END%

Firemní prezentace %ROCNIK%


Triada Ltd. The Union of Towns and Communities of the Czech Republic The Office for Public Information Systems Information Society Association ExMise

Copyright © 2002 Triada Ltd., webmaster@isss.cz
design: Ceska vydavatelska pro internet, Ltd. /webhouse.cz/