|
|
1st virtual vernissage
|
|
|
Congress Centre ALDIS, Hradec Kralove, Czech Republic
Press Release
06/29/2020
Informace pro vystavovatele a přednášející na konferenci ISSS 2020 „Nové perspektivy“
%IF|%
%END%
%IF|%
Dokumenty
- Seznam vystavovatelů a Orientační plán expozic (9. 3. %ROCNIK%)
- dokument Adobe Acrobat (92 kB)
- Katalog – Partneři (11. 3. %ROCNIK%)
- dokument Adobe Acrobat (291 kB)
- Katalog – Prezentace firem (11. 3. %ROCNIK%)
- dokument Adobe Acrobat (432 kB)
%END%
Termíny
|
Vyžadované podklady |
Nejzazší termín |
Kontaktní osoba |
E-mail |
Telefon |
Výstavní stánek |
informace připravujeme |
|
Blanka Brychtová |
brychtova@isss.cz |
603 842 731 |
Přednáška |
formulář – zaslání podrobných informací o přednáškách (časový rozsah, názvy,
jména přednášejících) |
31. 8. %ROCNIK% |
Vojtěch Dvořáček |
dvoracek@isss.cz,
program@isss.cz |
777 019 053 |
Doprovodná prezentace k přednášce |
PPT/X nebo PDF (poměr stran 4:3) |
8. 10. %ROCNIK% |
Petr Palisa |
ppt@isss.cz |
|
Sborník přednášek
uveřejnění odborného příspěvku k tématu přednášky |
formulář + DOC nebo DOCX (obrázky, grafy, ilustrace přiložené zvlášť) |
18. 9. %ROCNIK% |
Kateřina Pánková |
pankova@isss.cz, sbornik@isss.cz |
603 587 293 |
Katalog firem[1]
uveřejnění kontaktu a stručného představení firmy včetně loga |
formulář + logo v tiskové kvalitě[2] |
31. 8. %ROCNIK% |
Kateřina Pánková |
pankova@isss.cz, sbornik@isss.cz |
603 587 293 |
Distribuce letáků a reklamních materiálů |
dodat na adresu pořadatele |
8. 10. %ROCNIK% |
Simona Češková |
ceskova@isss.cz |
604 544 560 |
%IF|%
Zajištění výroby grafiky stánků Repropaint s. r. o. |
|
25. 3. %ROCNIK% |
Břetislav Popelka |
info@repropaint.cz |
604 235 114 |
Pojištění expozic Živnostenská pojišťovací, a. s. |
|
19. 4. %ROCNIK% 13–17 hod., 20. 4. %ROCNIK% 8–10 hod. |
Ing. Šárka Zástavová, správa pojištění |
info@zivnopoj.eu, zastavova@zivnopoj.eu |
495 052 256, 770 102 060 |
%END%
- Poznámky
-
- Zápisy v katalogu firem zůstávají stejné jako na původní jarní akci, v případě změny zašlete, prosím, nové podklady do 31. 8. 2020. Pro informaci: Katalog „Podpořili nás…“.
- Specifikace loga v tiskové kvalitě: vektorový formát AI, EPS, PDF; písmo
převedené do křivek; barevný profil CMYK; min. rozlišení bitmapových podkladů
300 dpi
%IF|%
Vstupenky/materiály
|
Podklady |
Termín zaslání vstupenek/materiálů |
E-mail |
Vystavovatelský průkaz |
|
předání den před akcí v Hradci Králové |
|
Vstupenka pro přednášející |
jména přednášejících z dodaných podkladů k programu |
do 10. 4. %ROCNIK% |
|
Vstupenka firemní |
Prosíme o dodání jmenného seznamu držitelů jednotlivých
vstupů do 3. 4. %ROCNIK%. |
do 27. 3. %ROCNIK% |
registrace@isss.cz |
Vstupenka GOLD |
Pozvánka na nedělní zahajovací večer |
divadlo@isss.cz |
Samostatné materiály k akci |
|
předání den před akcí v Hradci Králové |
|
Parkovací karta |
|
|
Expozice
Rozměry stánků
- Combi (většina expozic)
- panel: 97 (š) × 230 (v) cm
- pult: 97 (š) × 80 (v) cm
- boční strana pultu: 47 (š) × 80 (v) cm
- rozměr panelu nad shrnovacími dveřmi: 97 (š) × 30 (v) cm
- límec stánku: dle rozměru stánku × 30 (v) cm
- Octanorm (pouze stánky č. 1, 2, 3, 4, 31, 32, 33)
- panel: 234 (v) × 95 (š) cm
- pult: 76 (v) × 95 (š) cm
- rozměr panelu nad shrnovacími dveřmi: 34 (v) × 95 (š) cm
- límec stánku: dle rozměru stánku × 30 (v) cm
Grafické studio na výrobu grafiky pro výstavní stánky
- Zajištění výroby grafiky stánků
- Nejzazší termín pro zaslání objednávky je 25. 3. %ROCNIK%.
- Kontakt
- Popelka Břetislav
- Repropaint, Eliščino nábřeží 375 – budova Aldis, a. s., 500 02 Hradec Králové
- Telefon – studio 495 052 327, mobil 604 235 115
- e-mail info@repropaint.cz, web www.repropaint.cz
Pojištění expozic
- Živnostenská pojišťovací, a. s.
- Kongresové centrum Aldis, Eliščino nábřeží 375, 500 02 Hradec Králové
- tel. 495 052 256, 495 052 297, 495 052 231, fax 495 052 226
- e-mail info@zivnopoj.eu, web www.zivnopoj.eu
- Kontaktní osoby
- Ing. Šárka Zástavová, správa pojištění, zastavova@zivnopoj.eu, tel. 495 052 231, mobil 770 102 060
- Pracoviště v KC Aldis, kancelář č. 111 (v 1. patře za Malým sálem)
- %DEN-1%, %DATUM-1%, 13.00–17.00
-
- %DEN%, %DATUM%, 8.00–10.00
- Platební podmínky
-
- platba v hotovosti proti podpisu smlouvy na místě v KC Aldis
- čas úhrady pojistného: %DEN-1% 13.00–17.00, %DEN% 8.00–10.00
- převodním příkazem
- číslo účtu pro bezhotovostní platby: 4200036567/6800, Sberbank CZ
- var. symbol: 510165015
- do zprávy pro příjemce: ISSS %ROCNIK%
- Soubory ke stažení
-
Příprava a předávání firemních expozic
%DEN-1%, %DATUM-1%
Parkování
- Vjezd na parkoviště u KC Aldis je volný, bez parkovacích karet.
Vstup
- Montážní průkazy nepožadujeme – vstup je volný od 13.00 do 17.00 hod.
- Po 17.00 hod. bude objekt střežen bezpečnostní agenturou, nebude tedy možné odnášet věci.
- Instalace expozice může pokračovat po dohodě s pořadatelem i do pozdních hodin.
Předávání expozic
- Předávání expozic bude probíhat mezi 13.30 a 15.00 hod.
- Instalaci expozice můžete začít připravovat ihned po příjezdu, kvůli předání
stánku a odsouhlasení předaného mobiliáře vás bude na místě kontaktovat
zástupce pořadatele.
- Dodatečné objednání mobiliáře je možné do 17 hod. (dle aktuálních možností). Platba na místě v hotovosti.
- Nepřenášejte, prosím, mobiliář z ostatních expozic.
- Pokud plánujete převzít expozici až v pondělí, prosíme o zaslání
této informace nejpozději do 10. 4. %ROCNIK% na adresu sekretariat@isss.cz.
- Doporučujeme nezapomenout:
- 1 ks rezervní prodlužovačky, nůžky, vlasec, lepenku
Předávání materiálů a vystavovatelských průkazů
- Mezi 13.00–17.00 hod. budou přímo na vaší expozici předány
v příslušném počtu dle objednávky/smlouvy následující materiály:
- vystavovatelské průkazy, stravenky, pozvánky na pondělní slavnostní večer,
- volné vstupenky do Aquacentra – Městských lázní,
- parkovací karty,
- materiály ke konferenci.
- Vystavovatelské průkazy je nutné nosit viditelně. Bez vystavovatelských
průkazů nebude v době konání konference umožněn vstup do KC Aldis.
- V případě ztráty vystavovatelského průkazu je objednavatel povinen tuto
skutečnost neprodleně ohlásit pořadateli, který za úhradu vystaví duplikát.
- Nevyzvednuté materiály budou připraveny k vyzvednutí
v pondělí ráno na infostánku (přízemí KC Aldis).
Instalace připojení na internet
- Bude probíhat od 15.00 do 17.00 hod.
- Počet připojených PC – dle objednávky/smlouvy.
- Je nutné mít připraven počítač se síťovou kartou, s ovladači síťové
karty, protokolem TCP/IP. Parametry protokolu TCP/IP budou vyvěšeny na expozici.
Kontaktní místo pořadatelů
- Expozice Triada, I. patro KC Aldis („Výstavní síň“)
- Blanka Brychtová (mobil 603 842 731) – vystavovatelé, organizační zajištění
- Jan Merta – připojení na internet
Zabezpečení prostor
- Ostraha je zajištěna ve všech podlažích KC Aldis – přesto
doporučujeme vybavení expozic pojistit.
- Nástup bezpečnostní agentury je v neděli v 17.00 hod.,
konec v pondělí v 7.30 hod.
%DEN%, %DATUM%
- 8.00–19.00 hod. (oficiální program)
- 20.00–24.00 hod. (společenský večer)
Parkování
- Vjezd na parkoviště je umožněn na základě parkovací karty pro vystavovatele.
- Parkovací místo je rezervováno do 9.00 hod.
Doporučujeme
- Zahájení firemní prezentace v 7.30 hod. – jednání začínají již od 8.45 hod.
Další informace
- Občerstvení bude podáváno přímo na stánky – počet podle
vystavovatelských průkazů, dopolední a odpolední coffebreak.
- Oběd – bude probíhat v restauračních stanech – východ
z KC Aldis směr Labe od 11.00 do 15.00 hod. Zajištěno také vegetariánské menu.
- Od 20.00 do 24.00 se koná společenský večer v I. patře
KC Aldis – vyhlášení cen, raut, kulturní program.
Zabezpečení prostor
- Ostraha nastupuje v pondělí v 19.00 hod., končí v úterý v 7.00 hod.
- Hlídá i v době společenského večera, přesto doporučujeme nenechávat cenné věci bez zabezpečení.
%DEN+1%, %DATUM+1%
- 8.00–14.00 hod. (oficiální program ISSS)
Doporučujeme
- Zahájení firemní prezentace v 7.30 hod. – jednání začínají již od 9.00 hod.
Další informace
- Občerstvení – dopolední coffebreak bude podáván přímo na stánky.
- Oběd – bude probíhat v restauračních stanech – východ
z KC Aldis směr Labe od 11.00 do 14.00 hod. Zajištěno také
vegetariánské menu.
Likvidace
- Předpokládaný konec všech programových bloků ve 14.00 hod.
- Likvidace expozic možná od 14.00 hod.!
- Prosíme o předání expozice ve stejné stavu jako při
převzetí – odstranění lepené grafiky, zajištění odvozu tiskových
materiálů a nadměrného odpadu.
Powerpointové prezentace
- Předání PPT prezentací do 13. 4. %ROCNIK% na
adresu ppt@isss.cz.
- Dodejte ve formátech PPT nebo PDF a v rozlišení
1024×768 bodů. Včasným dodáním nám umožníte
zkontrolovat kompatibilitu s vybavením používaným v konferenčních
sálech a ve spolupráci s vámi odstranit případné technické problémy.
U později zaslaných prezentací nelze kontrolu garantovat.
V případě specifických technických požadavků se obraťte na realizační
tým konference.
- Upozorňujeme, že není možné používat konferenční techniku pro opravy
prezentací mimo příslušnou přednášku a odstraňování jakýchkoliv vad a
nedostatků prezentace za použití této techniky je započítáváno do
vyhrazeného přednáškového času. V rámci přednášky není možné
z časových a technických důvodů používat vlastní počítače, průběh všech
prezentací bude zajištěn organizátory konference a jejich technikou.
- Doprovodná prezentace bude organizátory po skončení příslušné přednášky
umístěna na internetových stránkách konference a zabezpečena proti provádění
úprav návštěvníky stránek.
Na akci
- Doporučujeme naplánovat příjezd nejpozději 60 min. před zahájením vlastní
přednášky.
- Ve výjimečných případech je možné ppt prezentaci předat na kontaktním
místě pořadatele – Expozice Triada, I. patro KC Aldis
(„Výstavní síň“). Nejpozději však v průběhu programového bloku
předcházejícího vaší přednášce.
- Při dodání prezentace na místě není možné řešit případné technické
problémy ani další úpravy!
- Před začátkem příslušného bloku se ohlašte u moderátora.
- Prosíme, dodržujte vymezený čas a řiďte se pokyny moderátora.
- Z každé přednášky je pořizován zvukový záznam.
Prosíme, mluvte po celou dobu do mikrofonu a vypněte si mobilní telefon,
nebo ho přepněte do režimu letadlo.
- Přednášející obdrží materiály ke konferenci při registraci.
- Sledujte Program konference.
Kontakt
- Vojtěch Dvořáček (mobil 777 019 053) – přednášející, oganizační zajištění na místě
- Expozice Triada, I. patro KC Aldis („Výstavní síň“) – PPT prezentace
Distribuce letáků a reklamních materiálů
- Pouze na základě objednávky (leták 1× A4, 1× reklamní předmět, katalog,
brožura).
- Uzávěrka příjmu letáků/reklamních materiálů je 23. 3. %ROCNIK%.
- Inzerci v počtu 2000 ks je nutno dodat na adresu Triada, spol.
s r. o., U Svobodárny 1110/12, 190 00 Praha 9.
- Doručte ideálně prostřednictvím některé z kurýrních společností PPL, DPD, Geis,
InTime, GLS, DHL, Messenger v pracovní dny v čase 8–16 hod.
- Kontaktní osoba: Simona Češková (ceskova@isss.cz,
tel. 604 544 560).
Pro všechny účastníky konference je zajištěn vstup zdarma. Vstupenku
obdržíte v materiálech. Bazén je v přímém sousedství budovy
KC Aldis (Eliščino nábřeží 842).
- Provozní doba
- %DEN-1%, %DATUM-1%, 10.00–20.00 hod.
- %DEN%, %DATUM%, 12.00–21.00 hod.
- %DEN+1%, %DATUM+1%, 10.00–21.00 hod.
MHD
Pro všechny účastníky konference je také zajištěna MHD zdarma. Jako
jízdenka slouží konferenční kartička, kterou obdržíte v materiálech pro
vystavovatele/přednášejícího/účastníka.
Bar KC Aldis
- Provozní doba
- %DEN-1%, %DATUM-1%, 13.00–19.00 hod.
- %DEN%, %DATUM%, 8.00–24.00 hod.
- %DEN+1%, %DATUM+1%, 8.00–17.00 hod.
Firemní prezentace %ROCNIK%
Commercial Presentation %ROCNIK%
%END%
Firemní prezentace %ROCNIK%
|