AgendaCeska verze
Agenda
Committees
Organizers
Main Partners
Partners
ISSS 2002 Conference Hradec Kralove
ISSS 99

Regina
1st virtual vernissage
First virtual vernissage

Congress Centre ALDIS, Hradec Kralove, Czech Republic


Press Release

09/18/2017

Informace pro vystavovatele a přednášející na konferenci ISSS 2018

Dokumenty

Katalog firemních prezentací (3. 4. 2018)
dokument Adobe Acrobat (1 MB)
Orientační plán expozic (3. 4. 2018)
dokument Adobe Acrobat (95 kB)
Seznam vystavovatelů (3. 4. 2018)
dokument Adobe Acrobat (63 kB)

Distribuce letáků a reklamních materiálů

  • Pouze na základě objednávky (leták 1× A4, 1× reklamní předmět, katalog, brožura).
  • Uzávěrka příjmu letáků/reklamních materiálů je 9. 3. %ROCNIK%.
  • Inzerci v počtu 2000 ks je nutno dodat na adresu Triada, spol. s r. o., U Svobodárny 1110/12, 190 00 Praha 9.
  • Doručte ideálně prostřednictvím některé z kurýrních společností PPL, DPD, Geis, InTime, GLS, DHL, Messenger v pracovní dny v čase 8–16 hod.
  • Kontaktní osoba: Simona Češková (ceskova@isss.cz, tel. 604 544 560).

Informace pro přednášející

  • Dodání powerpointové prezentace – poslední termín 16. 3. %ROCNIK%.
  • Při dodání prezentace na místě není možné řešit případné technické problémy ani další úpravy!
  • Doporučujeme naplánovat příjezd nejpozději 60 min. před zahájením vlastní přednášky.
  • Před začátkem příslušného bloku je nutné se ohlásit u moderátora.
  • Prosíme, dodržujte vymezený čas a řiďte se pokyny moderátora.
  • Přednášející obdrží materiály ke konferenci při registraci.
  • Aktuální program konference sledujte na http://www.isss.cz/program.

Kontaktní osoba na místě

  • Vojtěch Dvořáček (mobil 777 019 053) – program přednášek

Powerpointové prezentace k přednáškám

  • Předání PPT prezentací na adresu ppt@isss.cz
  • Dodejte ve formátech PPT nebo PDF a v rozlišení 1024×768 bodů. Včasným dodáním nám umožníte zkontrolovat kompatibilitu s vybavením používaným v konferenčních sálech a ve spolupráci s vámi odstranit případné technické problémy. U později zaslaných prezentací nelze kontrolu garantovat. V případě specifických technických požadavků se obraťte na realizační tým konference.
  • Upozorňujeme, že není možné používat konferenční techniku pro opravy prezentací mimo příslušnou přednášku a odstraňování jakýchkoliv vad a nedostatků prezentace za použití této techniky je započítáváno do vyhrazeného přednáškového času. V rámci přednášky není možné z časových a technických důvodů používat vlastní počítače, průběh všech prezentací bude zajištěn organizátory konference a jejich technikou.
  • Doprovodná prezentace bude organizátory po skončení příslušné přednášky umístěna na internetových stránkách konference a zabezpečena proti provádění úprav návštěvníky stránek.

Příprava a předávání firemních expozic

%DEN-1%, %DATUM-1%

  • 13.00–19.00 hod.

Parkování

  • Vjezd na parkoviště u KC Aldis je volný, bez parkovacích karet.

Vstup

  • Montážní průkazy nepožadujeme – vstup je volný od 13.00 do 17.00 hod.
  • Po 17.00 hod. bude objekt střežen bezpečnostní agenturou, nebude tedy možné odnášet věci.
  • Instalace expozice může pokračovat po dohodě s pořadatelem i do pozdních hodin.

Předávání expozic

  • Předávání expozic bude probíhat mezi 13.30 a 15.00 hod.
  • Instalaci expozice můžete začít připravovat ihned po příjezdu, kvůli předání stánku a odsouhlasení předaného mobiliáře vás bude na místě kontaktovat pořadatel.
  • Dodatečné objednání mobiliáře je možné do 17 hod. (dle aktuálních možností). Platba na místě v hotovosti.
  • Nepřenášejte, prosím, mobiliář z ostatních expozic.
  • Pokud plánujete převzít expozici až v pondělí, prosíme o zaslání této informace nejpozději do 26. 3. %ROCNIK%.
  • Doporučujeme nezapomenout:
    • 1 ks rezervní prodlužovačky, nůžky, vlasec, lepenku
  • Kontaktní místo a osoby – předávání expozic:
    • Expozice Triada, I. patro KC Aldis („Výstavní síň“)
    • Blanka Brychtová (mobil 603 842 731) – problémy, organizační zajištění
    • Barbora Mertová, Kamila Konopásková – předání expozice

Předávání materiálů

  • Mezi 13.00–17.00 hod. budou přímo na vaší expozici předány v příslušném počtu dle objednávky/smlouvy následující materiály:
    • vystavovatelské průkazy, stravenky, pozvánky na pondělní slavnostní večer,
    • volné vstupenky do Aquacentra – Městských lázní,
    • parkovací karty,
    • materiály ke konferenci.
  • Vystavovatelské průkazy je nutné nosit viditelně. Bez vystavovatelských průkazů nebude umožněn vstup do KC Aldis.
  • Nevyzvednuté materiály budou připraveny k vyzvednutí v pondělí ráno na infostánku.
  • Kontaktní místo a osoby – předávání materiálů:
    • Expozice Triada, I. patro KC Aldis („Výstavní síň“)
    • Blanka Brychtová (mobil 603 842 731) – problémy, organizační zajištění
    • Barbora Mertová – předání materiálů, vystavovatelských průkazů

Instalace připojení na internet

  • Bude probíhat od 15.00 do 17.00 hod.
  • Počet připojených PC – dle objednávky/smlouvy.
  • Je nutné mít připraven počítač se síťovou kartou, s ovladači síťové karty, protokolem TCP/IP. Parametry protokolu TCP/IP budou vyvěšeny na expozici.
  • Kontaktní místo a osoby v případě technických problémů:
    • Expozice Triada, I. patro KC Aldis („Výstavní síň“)
    • Jan Merta
    • Jan Brychta

Zabezpečení prostor

  • Ostraha je zajištěna ve všech podlažích KC Aldis – přesto doporučujeme vybavení expozic pojistit.
  • Nástup bezpečnostní agentury je v neděli v 17.00 hod., konec v pondělí v 7.30 hod.

%DEN%, %DATUM%

  • 8.00–19.00 hod. (oficiální program)
  • 20.00–24.00 hod. (společenský večer)

Parkování

  • Vjezd na parkoviště je umožněn na základě parkovací karty pro vystavovatele.
  • Parkovací místo je rezervováno do 9.00 hod.

Doporučujeme

  • Zahájení firemní prezentace v 7.30 hod. – jednání začínají již od 8.45 hod.
  • Aktuální program http://www.isss.cz/program.

Další informace

  • Občerstvení bude podáváno přímo na stánky – počet podle vystavovatelských průkazů, dopolední a odpolední coffebreak.
  • Oběd – bude probíhat v restauračních stanech – východ z KC Aldis směr Labe od 11.00 do 15.00 hod. Zajištěno také vegetariánské menu.
  • Od 20.00 do 24.00 se koná večerní společenský program v I. patře KC Aldis – vyhlášení cen, raut, kulturní program.

Zabezpečení prostor

  • Ostraha nastupuje v pondělí v 19.00 hod., končí v úterý v 7.00 hod.
  • Hlídá i v době společenského večera, přesto doporučujeme nenechávat cenné věci bez zabezpečení.

%DEN+1%, %DATUM+1%

  • 8.00–14.00 hod. (oficiální program ISSS)

Doporučujeme

  • Zahájení firemní prezentace v 7.30 hod. – jednání začínají již od 9.00 hod.
  • Předpokládaný konec ve 14.00 hod.
  • Od 14.30 hod. je již možná likvidace expozic.

Prosíme o předání expozice ve stejné stavu jako při převzetí – odstranění lepené grafiky, zajištění odvozu tiskových materiálů a nadměrného odpadu.

Další informace

  • Občerstvení – dopolední coffebreak bude podáván přímo na stánky.
  • Oběd – bude probíhat v restauračních stanech – východ z KC Aldis směr Labe od 11.00 do 14.00 hod. Zajištěno také vegetariánské menu.

Doplňující informace

Aquacentrum – Městské lázně

Pro všechny účastníky konference je zajištěn vstup zdarma. Vstupenku obdržíte v materiálech. Bazén je v přímém sousedství budovy KC Aldis (Eliščino nábřeží 842).

Provozní doba
%DEN-1%, %DATUM-1%, 10.00–20.00 hod.
%DEN%, %DATUM%, 10.00–21.00 hod.
%DEN+1%, %DATUM+1%, 10.00–21.00 hod.

MHD

Pro všechny účastníky konference je také zajištěna MHD zdarma. Jako jízdenka slouží konferenční kartička, kterou obdržíte v materiálech pro vystavovatele/přednášející/účastníka.

Bar KC Aldis

Provozní doba
%DEN-1%, %DATUM-1%, 13.00–19.00 hod.
%DEN%, %DATUM%, 8.00–24.00 hod.
%DEN+1%, %DATUM+1%, 8.00–17.00 hod.

Expozice

Rozměry stánků

  • Combi (většina expozic)
    • panel: 97 (š) × 230 (v) cm
    • pult: 97 (š) × 80 (v) cm
    • boční strana pultu: 47 (š) × 80 (v) cm
    • rozměr panelu nad shrnovacími dveřmi: 97 (š) × 30 (v) cm
    • límec stánku: dle rozměru stánku × 30 (v) cm
  • Octanorm (pouze stánky č. 1, 2, 3, 4, 31, 32)
    • panel: 234 (v) × 95 (š) cm
    • pult: 76 (v) × 95 (š) cm
    • rozměr panelu nad shrnovacími dveřmi: 34 (v) × 95 (š) cm
    • límec stánku: dle rozměru stánku × 30 (v) cm

Grafické studio na výrobu grafiky pro výstavní stánky

Zajištění výroby grafiky stánků
Nejzazší termín pro zaslání objednávky je 12. 3. %ROCNIK%.
Kontakt
Popelka Břetislav
Repropaint, Eliščino nábřeží 375 – budova Aldis, a. s., 500 02 Hradec Králové
Telefon – studio 495 052 327, mobil 603 441 638
e-mail aldis@repropaint.cz

Pojištění expozic

Živnostenská pojišťovací, a. s.
Kongresové centrum Aldis, Eliščino nábřeží 375, 500 02 Hradec Králové
tel. 495 052 256, 495 052 297, 495 052 231, fax 495 052 226
e-mail info@zivnopoj.eu, web www.zivnopoj.eu
Kontaktní osoby
Ing. Šárka Zástavová, správa pojištění, zastavova@zivnopoj.eu, tel. 495 052 231, mobil 770 102 060
Pracoviště v KC Aldis, kancelář č. 111 (v 1. patře za Malým sálem)
%DEN-1%, %DATUM-1%, 13.00–17.00
%DEN%, %DATUM%, 8.00–10.00
Platební podmínky
  • platba v hotovosti proti podpisu smlouvy na místě v KC Aldis
    • čas úhrady pojistného: %DEN-1% 13.00–17.00, %DEN% 8.00–10.00
  • převodním příkazem
    • číslo účtu pro bezhotovostní platby: 4200036567/6800, Sberbank CZ
    • var. symbol: 508529015
    • do zprávy pro příjemce: ISSS %ROCNIK%
Soubory ke stažení
Vzor smlouvy k vyplnění (MS Excel, 71 kB)
Smluvní ujednání pro pojištění výstav (Adobe Acrobat, 104 kB)
Smluvní ujednání pojištění odpovědnosti za újmu z provozní činnosti (Adobe Acrobat, 40 kB)

Firemní prezentace %ROCNIK%

Commercial Presentation %ROCNIK%


Triada Ltd. The Union of Towns and Communities of the Czech Republic The Office for Public Information Systems Information Society Association ExMise

Copyright © 2002 Triada Ltd., webmaster@isss.cz
design: Ceska vydavatelska pro internet, Ltd. /webhouse.cz/