|
|
1st virtual vernissage
|
|
|
Congress Centre ALDIS, Hradec Kralove, Czech Republic
Press Release
09/18/2017
Informace pro vystavovatele a přednášející na konferenci ISSS 2018
Dokumenty
- Katalog firemních prezentací (3. 4. 2018)
- dokument Adobe Acrobat (1 MB)
- Orientační plán expozic (3. 4. 2018)
- dokument Adobe Acrobat (95 kB)
- Seznam vystavovatelů (3. 4. 2018)
- dokument Adobe Acrobat (63 kB)
Distribuce letáků a reklamních materiálů
- Pouze na základě objednávky (leták 1× A4, 1× reklamní předmět, katalog,
brožura).
- Uzávěrka příjmu letáků/reklamních materiálů je 9. 3. %ROCNIK%.
- Inzerci v počtu 2000 ks je nutno dodat na adresu Triada, spol.
s r. o., U Svobodárny 1110/12, 190 00 Praha 9.
- Doručte ideálně prostřednictvím některé z kurýrních společností PPL, DPD, Geis,
InTime, GLS, DHL, Messenger v pracovní dny v čase 8–16 hod.
- Kontaktní osoba: Simona Češková (ceskova@isss.cz,
tel. 604 544 560).
- Dodání powerpointové prezentace – poslední termín 16. 3. %ROCNIK%.
- Při dodání prezentace na místě není možné řešit případné
technické problémy ani další úpravy!
- Doporučujeme naplánovat příjezd nejpozději 60 min. před zahájením vlastní
přednášky.
- Před začátkem příslušného bloku je nutné se ohlásit
u moderátora.
- Prosíme, dodržujte vymezený čas a řiďte se pokyny moderátora.
- Přednášející obdrží materiály ke konferenci při registraci.
- Aktuální program konference sledujte na http://www.isss.cz/program.
Kontaktní osoba na místě
- Vojtěch Dvořáček (mobil 777 019 053) – program přednášek
Powerpointové prezentace k přednáškám
- Předání PPT prezentací na adresu ppt@isss.cz
- Dodejte ve formátech PPT nebo PDF a v rozlišení
1024×768 bodů. Včasným dodáním nám umožníte zkontrolovat
kompatibilitu s vybavením používaným v konferenčních sálech a ve
spolupráci s vámi odstranit případné technické problémy. U později
zaslaných prezentací nelze kontrolu garantovat. V případě specifických
technických požadavků se obraťte na realizační tým konference.
- Upozorňujeme, že není možné používat konferenční
techniku pro opravy prezentací mimo příslušnou přednášku a odstraňování
jakýchkoliv vad a nedostatků prezentace za použití této techniky je započítáváno
do vyhrazeného přednáškového času. V rámci přednášky není možné
z časových a technických důvodů používat vlastní počítače, průběh všech
prezentací bude zajištěn organizátory konference a jejich technikou.
- Doprovodná prezentace bude organizátory po skončení
příslušné přednášky umístěna na internetových stránkách konference a
zabezpečena proti provádění úprav návštěvníky stránek.
Příprava a předávání firemních expozic
%DEN-1%, %DATUM-1%
Parkování
- Vjezd na parkoviště u KC Aldis je volný, bez parkovacích karet.
Vstup
- Montážní průkazy nepožadujeme – vstup je volný od 13.00 do 17.00 hod.
- Po 17.00 hod. bude objekt střežen bezpečnostní agenturou, nebude tedy možné odnášet věci.
- Instalace expozice může pokračovat po dohodě s pořadatelem i do pozdních hodin.
Předávání expozic
- Předávání expozic bude probíhat mezi 13.30 a 15.00 hod.
- Instalaci expozice můžete začít připravovat ihned po příjezdu, kvůli předání
stánku a odsouhlasení předaného mobiliáře vás bude na místě kontaktovat
pořadatel.
- Dodatečné objednání mobiliáře je možné do 17 hod. (dle aktuálních možností). Platba na místě v hotovosti.
- Nepřenášejte, prosím, mobiliář z ostatních expozic.
- Pokud plánujete převzít expozici až v pondělí, prosíme o zaslání
této informace nejpozději do 26. 3. %ROCNIK%.
- Doporučujeme nezapomenout:
- 1 ks rezervní prodlužovačky, nůžky, vlasec, lepenku
- Kontaktní místo a osoby – předávání expozic:
- Expozice Triada, I. patro KC Aldis („Výstavní síň“)
- Blanka Brychtová (mobil 603 842 731) – problémy, organizační zajištění
- Barbora Mertová, Kamila Konopásková – předání expozice
Předávání materiálů
- Mezi 13.00–17.00 hod. budou přímo na vaší expozici předány
v příslušném počtu dle objednávky/smlouvy následující materiály:
- vystavovatelské průkazy, stravenky, pozvánky na pondělní slavnostní večer,
- volné vstupenky do Aquacentra – Městských lázní,
- parkovací karty,
- materiály ke konferenci.
- Vystavovatelské průkazy je nutné nosit viditelně. Bez vystavovatelských průkazů
nebude umožněn vstup do KC Aldis.
- Nevyzvednuté materiály budou připraveny k vyzvednutí v pondělí ráno na
infostánku.
- Kontaktní místo a osoby – předávání materiálů:
- Expozice Triada, I. patro KC Aldis („Výstavní síň“)
- Blanka Brychtová (mobil 603 842 731) – problémy, organizační zajištění
- Barbora Mertová – předání materiálů, vystavovatelských průkazů
Instalace připojení na internet
- Bude probíhat od 15.00 do 17.00 hod.
- Počet připojených PC – dle objednávky/smlouvy.
- Je nutné mít připraven počítač se síťovou kartou, s ovladači síťové
karty, protokolem TCP/IP. Parametry protokolu TCP/IP budou vyvěšeny na expozici.
- Kontaktní místo a osoby v případě technických problémů:
- Expozice Triada, I. patro KC Aldis („Výstavní síň“)
- Jan Merta
- Jan Brychta
Zabezpečení prostor
- Ostraha je zajištěna ve všech podlažích KC Aldis – přesto
doporučujeme vybavení expozic pojistit.
- Nástup bezpečnostní agentury je v neděli v 17.00 hod.,
konec v pondělí v 7.30 hod.
%DEN%, %DATUM%
- 8.00–19.00 hod. (oficiální program)
- 20.00–24.00 hod. (společenský večer)
Parkování
- Vjezd na parkoviště je umožněn na základě parkovací karty pro vystavovatele.
- Parkovací místo je rezervováno do 9.00 hod.
Doporučujeme
Další informace
- Občerstvení bude podáváno přímo na stánky – počet podle
vystavovatelských průkazů, dopolední a odpolední coffebreak.
- Oběd – bude probíhat v restauračních stanech – východ
z KC Aldis směr Labe od 11.00 do 15.00 hod. Zajištěno také vegetariánské
menu.
- Od 20.00 do 24.00 se koná večerní společenský program v I. patře
KC Aldis – vyhlášení cen, raut, kulturní program.
Zabezpečení prostor
- Ostraha nastupuje v pondělí v 19.00 hod., končí v úterý v 7.00 hod.
- Hlídá i v době společenského večera, přesto doporučujeme nenechávat cenné věci bez zabezpečení.
%DEN+1%, %DATUM+1%
- 8.00–14.00 hod. (oficiální program ISSS)
Doporučujeme
- Zahájení firemní prezentace v 7.30 hod. – jednání začínají již od 9.00 hod.
- Předpokládaný konec ve 14.00 hod.
- Od 14.30 hod. je již možná likvidace expozic.
Prosíme o předání expozice ve stejné stavu jako při
převzetí – odstranění lepené grafiky, zajištění odvozu tiskových
materiálů a nadměrného odpadu.
Další informace
- Občerstvení – dopolední coffebreak bude podáván přímo na stánky.
- Oběd – bude probíhat v restauračních stanech – východ
z KC Aldis směr Labe od 11.00 do 14.00 hod. Zajištěno také
vegetariánské menu.
Doplňující informace
Aquacentrum – Městské lázně
Pro všechny účastníky konference je zajištěn vstup zdarma. Vstupenku
obdržíte v materiálech. Bazén je v přímém sousedství budovy
KC Aldis (Eliščino nábřeží 842).
- Provozní doba
- %DEN-1%, %DATUM-1%, 10.00–20.00 hod.
- %DEN%, %DATUM%, 10.00–21.00 hod.
- %DEN+1%, %DATUM+1%, 10.00–21.00 hod.
MHD
Pro všechny účastníky konference je také zajištěna MHD zdarma. Jako
jízdenka slouží konferenční kartička, kterou obdržíte v materiálech pro
vystavovatele/přednášející/účastníka.
Bar KC Aldis
- Provozní doba
- %DEN-1%, %DATUM-1%, 13.00–19.00 hod.
- %DEN%, %DATUM%, 8.00–24.00 hod.
- %DEN+1%, %DATUM+1%, 8.00–17.00 hod.
Expozice
Rozměry stánků
- Combi (většina expozic)
- panel: 97 (š) × 230 (v) cm
- pult: 97 (š) × 80 (v) cm
- boční strana pultu: 47 (š) × 80 (v) cm
- rozměr panelu nad shrnovacími dveřmi: 97 (š) × 30 (v) cm
- límec stánku: dle rozměru stánku × 30 (v) cm
- Octanorm (pouze stánky č. 1, 2, 3, 4, 31, 32)
- panel: 234 (v) × 95 (š) cm
- pult: 76 (v) × 95 (š) cm
- rozměr panelu nad shrnovacími dveřmi: 34 (v) × 95 (š) cm
- límec stánku: dle rozměru stánku × 30 (v) cm
Grafické studio na výrobu grafiky pro výstavní stánky
- Zajištění výroby grafiky stánků
- Nejzazší termín pro zaslání objednávky je 12. 3. %ROCNIK%.
- Kontakt
- Popelka Břetislav
- Repropaint, Eliščino nábřeží 375 – budova Aldis, a. s., 500 02 Hradec Králové
- Telefon – studio 495 052 327, mobil 603 441 638
- e-mail aldis@repropaint.cz
Pojištění expozic
- Živnostenská pojišťovací, a. s.
- Kongresové centrum Aldis, Eliščino nábřeží 375, 500 02 Hradec Králové
- tel. 495 052 256, 495 052 297, 495 052 231, fax 495 052 226
- e-mail info@zivnopoj.eu, web www.zivnopoj.eu
- Kontaktní osoby
- Ing. Šárka Zástavová, správa pojištění, zastavova@zivnopoj.eu, tel. 495 052 231, mobil 770 102 060
- Pracoviště v KC Aldis, kancelář č. 111 (v 1. patře za Malým sálem)
- %DEN-1%, %DATUM-1%, 13.00–17.00
-
- %DEN%, %DATUM%, 8.00–10.00
- Platební podmínky
-
- platba v hotovosti proti podpisu smlouvy na místě v KC Aldis
- čas úhrady pojistného: %DEN-1% 13.00–17.00, %DEN% 8.00–10.00
- převodním příkazem
- číslo účtu pro bezhotovostní platby: 4200036567/6800, Sberbank CZ
- var. symbol: 508529015
- do zprávy pro příjemce: ISSS %ROCNIK%
- Soubory ke stažení
- Vzor smlouvy k vyplnění (MS Excel, 71 kB)
- Smluvní ujednání pro pojištění výstav (Adobe Acrobat, 104 kB)
- Smluvní ujednání pojištění odpovědnosti za újmu z provozní činnosti (Adobe Acrobat, 40 kB)
Firemní prezentace %ROCNIK%
- Nabídka firemní prezentace (PDF, 865 kB)
- Objednávka/ceník firemní prezentace (PDF, 267 kB)
Pokud se dokument v prohlížeči nezobrazuje správně, uložte dokument na lokální disk a následně otevřete.
- Příklady expozic, základní typ, 3×2 m (PDF, 311 kB)
- Příklady expozic, nadstandardní typ, 4×2 m (PDF, 289 kB)
- Registrační formulář ke konferenční přednášce (PDF, 138 kB)
Pokud se dokument v prohlížeči nezobrazuje správně, uložte dokument na lokální disk a následně otevřete.
- Fotografie přednáškových prostor (PDF, 261 kB)
- Formulář pro zápis do katalogu (PDF, 212 kB)
Pokud se dokument v prohlížeči nezobrazuje správně, uložte dokument na lokální disk a následně otevřete.
- Všeobecné podmínky komerční prezentace (PDF, 65 kB)
- Závěrečná zpráva a hodnocení 20. ročníku konference (PDF, 813 kB)
Commercial Presentation %ROCNIK%
|