|
|
Schema programu konference ISSS 2012, pondělí, 2. dubna
Poslední změna: 5. 4. 2012, 11.30. [ Úterý, Podrobný program, Titulní stránka ]
Čas |
Velký sál |
Malý sál |
Přednáškový sál |
Eliščin sál |
Jednací sál |
Labský sál |
Visegrádský salonek |
8.45 |
|
Zpráva o stavu eGovernmentu v ČR eGovernment 2012 – Registry jako základní kámen, JUDr. Radek Šmerda, PhD., Ministerstvo vnitra |
|
|
|
|
|
|
|
Veřejná správa a základní registry, Mgr. Ondřej Veselský, Ministerstvo vnitra |
9.00 |
Co aktuálně v legislativě, Ing. Jaroslav Krupka, Poslanecká sněmovna Parlamentu |
Projekty pro moderní samosprávu I Souvztažnosti v informačním systému města, Ing. Radek Moulis, Město Velvary; Mgr. Tomáš Lechner, Triada, spol. s r. o. |
Zahájení konference V4DIS 2012, MUDr. Přemysl Sobotka, 1. místopředseda, Senát Parlamentu ČR; MUDr. Jiří Běhounek, hejtman, Kraj Vysočina; Marian Minarovič, generálný sekretár, Únia miest Slovenska; RNDr. Tomáš Renčín, výkonný ředitel, Konference ISSS/V4DIS 2012 |
|
Non modo, PhDr. Robert Ledvinka, Ministerstvo vnitra |
|
e-health I Elektronizace zdravotnictví, Ing. Petr Nosek, Ministerstvo zdravotnictví |
e-government v zemích V4 On improvement of e-Administration methods and tools as vehicle to national power leverage, prof. dr. hab. Andrzej Janicki, Catholic University of Lublin, Military Institute of Medicine Aviation in Warsaw; Monika Walczak, Ministry of Foreign Affairs of Poland |
9.15 |
Inteligentní služby sítě pro státní správu a samosprávu, Pavel Křižanovský, Cisco Systems Czech Republic, s. r. o. |
|
Jak to celé funguje dohromady, Ing. Ondřej Felix, CSc., Ministerstvo vnitra |
|
Digitalizace dokumentů I Národní digitální archiv, Jiří Bernas, Národní archiv |
The road ahead: CEE IT market trends managers and planners should know, Zoltan Komaromi, IDC CEMA s. r. o. |
9.30 |
Strategie rozvoje ICT MPSV v souvislosti s novými technologiemi a trendy, Bc. Vladimír Šiška, MBA, Ministerstvo práce a sociálních věcí |
Hostované formulářové řešení – ekonomická varianta elektronického podání, Michal Karvánek, Telefónica Czech Republic, a. s. |
|
|
Aktuální stav jednotlivých registrů, PhDr. Robert Ledvinka, Ministerstvo vnitra; JUDr. Zdeněk Němec, Ministerstvo vnitra; Ing. Karel Štencel, Český úřad zeměměřický a katastrální; Ing. Stanislav Palas, Český statistický úřad; Ing. Eva Vrbová, Úřad pro ochranu osobních údajů |
Představení projektu LDA – V4, Ing. Petr Pavlinec, Ing. Jaroslav Šolc, Krajský úřad Kraje Vysočina |
9.45 |
Projekt Digitalizace archivu města Brna, Roman Kratochvíl, ICZ a. s. |
O rok více zkušeností s eHealth, MUDr. Jiří Běhounek, Asociace krajů ČR |
IBM chytrá řešení pro veřejnou správu, Michal Meliška, IBM Česká republika, spol. s r. o. |
|
|
10.00 |
Nebojte se éček (eHealth a eSocial), RNDr. Jiří Schlanger, 1. lékařská fakulta Univerzity Karlovy |
Prvé e-referendum V4, Mgr. Michal Sygút, Ing. Pavol Terpák, Mestský úrad Turčianske Teplice |
|
Den poté, Michal Pešek, Správa základních registrů |
|
Postupující elektronizace komunikace obcí, Mgr. Tomáš Lechner, Vysoká škola ekonomická v Praze |
10.15 |
Česká pošta – partner e-governmentu, Ing. Petr Zatloukal, Česká pošta, s. p. |
|
|
|
|
|
|
|
10.30 |
Slavnostní zahájení, MUDr. Přemysl Sobotka, 1. místopředseda, Senát Parlamentu ČR; Jan Kubice, ministr, Ministerstvo vnitra; dr. Ing. Jaromír Drábek, ministr, Ministerstvo práce a sociálních věcí; doc. Ing. Iva Ritschelová, CSc., předsedkyně, Český statistický úřad; Ing. Karel Večeře, předseda, Český úřad zeměměřický a katastrální; RNDr. Igor Němec, předseda, Úřad pro ochranu osobních údajů; Bc. Lubomír Franc, hejtman, Královéhradecký kraj; MUDr. Jiří Běhounek, hejtman, Kraj Vysočina; Mgr. Zdeněk Zajíček, náměstek, Ministerstvo financí; JUDr. Radek Šmerda, PhD., náměstek, Ministerstvo vnitra; Mgr. Ondřej Veselský, náměstek, Ministerstvo vnitra; Mgr. Jan Sixta, náměstek, Ministerstvo pro místní rozvoj; Ing. Petr Nosek, náměstek, Ministerstvo zdravotnictví; Jiří Žák, náměstek, Ministerstvo dopravy; Mgr. František Korbel, náměstek, Ministerstvo spravedlnosti; Ing. Dan Jiránek, předseda, Svaz měst a obcí ČR; Ing. Jaroslav Krupka, poslanec, Poslanecká sněmovna Parlamentu ČR; JUDr. Jeroným Tejc, poslanec, Poslanecká sněmovna Parlamentu ČR; MUDr. Zdeněk Fink, primátor, Město Hradec Králové; Ing. Svatoslav Novák, prezident, ICT Unie o. s.; Ing. Pavel Kysilka, CSc., generální ředitel, Česká spořitelna, a. s.; Ing. Vladek Šlezingr, generální ředitel, IBM Česká republika, spol. s r. o.; RNDr. Tomáš Renčín, výkonný ředitel, Konference ISSS/V4DIS 2012 |
Přenos slavnostního zahájení |
|
|
10.45 |
|
|
11.00 |
|
|
11.15 |
|
|
11.30 |
|
|
11.45 |
|
|
12.00 |
|
|
|
|
12.15 |
Moderní technologie a veřejná správa I MojeID – příležitost pro systémy státní správy i samosprávy, Ing. Martin Peterka, CZ.NIC, z. s. p. o. |
Projekty pro moderní samosprávu II Případová studie implementace IS na MěÚ Červený Kostelec, Ing. Jaroslav Kordina, MěÚ Červený Kostelec; Mgr. Tomáš Lechner, Triada, spol. s r. o. |
|
Digitalizace dokumentů II Novela zákona o archivnictví, Ing. Jaroslav Krupka, Poslanecká sněmovna Parlamentu |
|
12.30 |
Přednášky partnerů konference I Jak Novell pomůže OVM přežít start základních registrů, Ing. Aleš Kučera, Tomáš Řemelka, Novell-Praha, s. r. o. |
Nové typy osobních dokladů a jejich využití, Ing. Petr Mayer, Atos IT Solutions and Services, s. r. o. |
Konica Minolta pro moderní digitální veřejnou správu, Jiří Jelínek, Konica Minolta Business Solutions Czech, spol. s r.o.; Mgr. Dagmar Bosáková, První certifikační autorita, a. s. |
Přehledné a rychlé řešení potřeb občanů, Ing. Alexandr Pomazal, Oracle Czech s. r. o. |
|
|
12.45 |
e-health II Jak ze 77 úřadů udělat jeden? Naplňování vizí e-governmentu v resortu MPSV, Milan Hojer, Ministerstvo práce a sociálních věcí |
|
Mobilita ve státní správě, Petr Dvořák, Inmite s. r. o. |
Dej Tip, Ing. Jakub Svatý, Intergraph CS, s. r. o. |
|
13.00 |
Dopady základních registrů I Kdo neuvidí, neuvěří… základní registry v praxi, PhDr. Robert Ledvinka, Ministerstvo vnitra |
sKarta – karta sociálních systémů, Lukáš Hemek, Česká spořitelna, a. s. |
Private Cloud v resortu MPSV, Ministerstvo práce a sociálních věcí |
|
Systém zabezpečení dat a aplikací včetně řešení vysoké dostupnosti pro Swedish Treasury – Swedish National Debt Office, Anders Björnemalm, Swedish National Debt Office; Roman Rusnok, Proact Czech Republic, s. r. o. |
Integrační prvek Vašeho úřadu, Ing. Martin Řehořek, Radek Novák, Novell-Praha, s. r. o. |
|
13.15 |
Pilotní provoz základních registrů na MČ Praha 13, změny formulářů a procesů, JUDr. Kateřina Černá, Úřad městské části Praha 13 |
Udržitelnost elektronických archivů a dlouhodobého ukládání dat vůbec, Pavel Růžička, Oracle Czech s. r. o. |
ČSSZ a SUIP před branami Cloud Computingu, Ing. František Křesák, Česká správa sociálního zabezpečení |
Insolvenční rejstřík a vymáhání pohledávek v IS úřadu, Jana Čechová, GORDIC spol. s r. o. |
|
|
13.30 |
Registr obyvatel, JUDr. Zdeněk Němec, Ministerstvo vnitra |
„Je to bezpečné?“ aneb Přineste si svůj iPad do úřadu, Petr Růžička, Cisco Systems Czech Republic, s. r. o. |
Architektura IS pro podporu moderního úřadu, Ministerstvo práce a sociálních věcí |
e-turismus Úvodní slovo, Mgr. Zdeňka Horníková, Poslanecká sněmovna Parlamentu ČR; Ing. Lidie Vajnerová, Asociace krajů ČR; Mgr. Aleš Hozdecký, Ministerstvo pro místní rozvoj |
|
Integrace na bázi virtualizace, Mgr. Jiří Jarema, Magistrát města Karviné |
Důvěryhodná dlouhodobá a garantovaná archivace (požadavky z pohledu legislativy), Ján Ilavský, Atos IT Solutions and Services, s. r. o. |
|
Národní informační systém v ČR v kontextu připravované legislativy, Mgr. Aleš Hozdecký, Ministerstvo pro místní rozvoj |
|
13.45 |
Základní přehled o implementaci RÚIAN, Ing. Karel Štencel, Český úřad zeměměřický a katastrální |
Karta mého srdce – portál pojištěnců Zaměstnanecké pojišťovny Škoda, Ing. Zdeněk Vitásek, MBA, Zaměstnanecká pojišťovna Škoda; Ing. Vladimír Šolc, DMS, STYRAX Consulting, a. s. |
Projekty pro moderní samosprávu III Prostorové informace v procesech veřejné správy, Ing. Petr Urban, Ph.D., Arcdata Praha, s. r. o. |
|
|
Trendy ve využívání IT technologií v oblasti cestovního ruchu, Mgr. Petr Moc, CzechTourism |
|
|
|
14.00 |
Přínosy a dopady zahájení provozu ROS, Ing. Stanislav Palas, Český statistický úřad |
Přednášky partnerů konference II YourGov – veřejná správy na rozcestí (výzvy, budoucnost, moderní veřejné služby), Ing. Dalibor Škovronek, Atos IT Solutions and Services, s. r. o. |
Moderní technologie a veřejná správa II Beyond the cloud: the 10-year view of how citizen IT use will reshape government services, Mark Yates, IDC CEMA s. r. o. |
Zero email, František Kostka, Atos IT Solutions and Services, s. r. o. |
|
Digitalizace dokumentů III Zaručená archivace elektronických dokumentů, Jan Hřídel, Telefónica Czech Republic, a. s. |
Bardo: Miejskie Trasy Turystyczne – wykorzystanie technologi cyfrowej dla turystyki, Grazina Cal, Miasto Bardo |
|
14.15 |
IS ORG v systému základních registrů, Ing. Eva Vrbová, Úřad pro ochranu osobních údajů |
Service desk v oblacích, Ing. Jakub Fiala, GORDIC spol. s r. o. |
|
Využití zbytkových dat mobilního operátora k monitoringu návštěvnosti vybraných turistických míst, Ing. Mojmír Mikula, CzechTourism |
|
Řešení Zabezpečeného elektronického archivu jako rozšíření Oracle WebCenter Content, Ing. Václav Provazník, Oracle Czech s. r. o. |
Chytřejší města, František Sobotka, IBM Česká republika, spol. s r. o. |
|
14.30 |
ISZR jako řídící centrum základních registrů, Ing. Jiří Krump, Ministerstvo vnitra |
Občan 21. století, Renata Kubánková, Accenture Central Europe B.V. |
e-health III Využití telemedicíny ve veřejném zdravotnictví, Ing. Josef Filip, T-Systems Czech Republic a. s. |
Trendy ve využívání AV technologií v oblasti cestovního ruchu, muzeí a galerií, Pavel Hajský, AV MEDIA, a. s. |
|
Telefónica O2 Cloud – Řešení Virtuální Desktop, Jan Hollman, Telefónica Czech Republic, a. s. |
|
Řešení Digitalizace a ukládání kraje Vysočina, Roman Kratochvíl, ICZ a. s.; Ing. Petr Pavlinec, Krajský úřad Kraje Vysočina |
Online komunikace jako faktor rozvoje turistického ruchu, Ing. Jaroslav Čech, Josef Havaš, iCORD International s. r. o. |
14.45 |
|
Jak uspokojit budoucnost, Ing. Miroslav Čejka, GORDIC spol. s r. o. |
Cloud Computing pro státní správu v praxi, Mgr. Pavel Kovář, T-Systems Czech Republic a. s. |
Komunikace obrazem ve zdravotnictví – telemedicína, Radim Šejnoha, Viktor Gyönyör, AV MEDIA, a. s. |
|
Dopady Základních registrů II REGATA: pohled z druhého břehu… aneb přístup k datům základních registrů, Roman Kamarýt, NESS Czech s. r. o. |
Asistivní technologie pomáhají v sociální a zdravotní péči, Tomáš Ammer, NESS Czech s. r. o. |
Zodolnění systému měst před plošným výpadkem elektrické energie, Tomáš Fröhlich, DiS., T-SOFT a. s. |
|
Podle čeho návštěvníci / turisté vybírají dovolenou?, PhDr. Michal Straka, Ipsos Tambor |
15.00 |
Přínos nových technologií a trendů v IT pro rozvoj eGovernmentu v ČR, Ing. Zdeněk Pilz, Oracle Czech s. r. o. |
Provozování private cloud ve veřejné správě, Juraj Žoldák, Vítkovice IT Solution a. s.; Michal Osif, Microsoft s. r. o. |
|
Zkušenosti s budování základního registru obyvatel, Ing. Jiří Dohnal, ICZ a. s. |
e-health v péči o chronicky nemocné pacienty, Matej Adam, IBM Česká republika, spol. s r. o. |
|
|
PUBLICSTREAM/PUBLICVOTE – prostředí pro jednání zastupitelstva měst a obcí a přenosy jednání občanům, Trvale dostupné zobrazení podkladů ze spisové služby – Elektronická úřední deska, Pavel Hajský, AV Media |
Bratislavská mestská karta ako výsledok úspešnej spolupráce samosprávy so súkromným sektorom (príklad best practise), Mgr. Marek Papajčík, Hlavné mesto Bratislava |
15.15 |
Inteligentní dopravní systémy a Integrovaný záchranný systém I Vzájemná spolupráce systémů a harmonizované poskytování služeb ITS, Ing. Martin Pichl, Ministerstvo dopravy |
|
Co všechno ještě musíme udělat, abychom dosáhli kolapsu, Ing. Jaroslav Pejčoch, T-SOFT a. s. |
Evropské družicové navigační systémy – současnost a budoucnost, Jaroslav Altmann, PRINCIP a. s. |
|
Emailová bezpečnost ve státní správě a samosprávě pomocí cloudu, Tomáš Charvát, Excello s. r. o. |
Výhody vnitřní elektronizace obce, Martina Filipová, Obec Vrané nad Vltavou; Mgr. Tomáš Lechner, Triada, spol. s r. o. |
Wykorzystanie technologii informatycznej w promowaniu turystyki poprzemysłowej, Krzysztof Lewandowski, Miasto Zabrze |
15.30 |
Služba systému Galileo pro státem pověřené uživatele, Vladislav Sláma, Logica Czech Republic s. r. o. |
|
Integrace se základními registry, Petr Čermák, Jozef Krtil, Asseco Central Europe, a. s. |
Protext – služba zveřejňování a distribuce tiskových zpráv, Ing. Jan Lukeš, Česká tisková kancelář |
|
mVITAKARTA – zdraví ve Vaší kapse, Markéta Landová, BA, Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví; Ing. Vladimír Šolc, DMS, STYRAX Consulting, a. s. |
Dotazy a diskuse |
|
eCall – automatické tísňové volání 112 z paluby vozidla, David Potužák, Ing. Vladimír Velechovský, Telefónica Czech Republic, a. s. |
|
15.45 |
|
Aktuální směry a projekty e-governmentu Elektronický soudní spis a elektronický platební rozkaz – zkušenosti z pilotního projektu, Mgr. Petr Koucký, Ministerstvo spravedlnosti; Ing. Jan Valenta, CCA Group a.s. |
|
|
EasyWay – program EU pro podporu rozvoje systémů ITS a ICT technologií v silniční dopravě, Tomáš Stárek, INTENS Corporation s.r.o. |
|
16.00 |
Novela zákona o veřejných zakázkách a elektronizace jeho aplikační praxe Novela zákona o veřejných zakázkách, Mgr. Jan Sixta, Ministerstvo pro místní rozvoj |
Moderní technologie a veřejná správa III Informační technologie nové generace, Jiří Lepka, Hewlett-Packard s. r. o. |
Inteligentní dopravní systém města Trnava – pilotní řešení, Peter Ondrovič, Asseco Central Europe, a. s. |
Setkání tajemníků městských a obecních úřadů, Ing. Ivo Bělonohý, Sdružení tajemníků městských a obecních úřadů |
|
|
VZP a elektronická komunikace, MUDr. Jiří Bek, Všeobecná zdravotní pojišťovna ČR; Zbyněk Stavař, MSc., MBA, IZIP, a. s. |
|
Dopady Základních registrů III ISZR jako řídící centrum základních registrů, Ing. Zdeněk Dutý, AutoCont CZ a. s. |
16.15 |
NIPEZ – Národní elektronický nástroj, RNDr. Jiří Svoboda, Ministerstvo pro místní rozvoj |
Modernizace elektronických knihoven Informačního systému ODok Úřadu vlády, Mgr. Kateřina Hrazdilová, Úřad vlády ČR |
|
Reálné využití moderních technologií a trendů v současném ICT z pohledu storage integrátora, společnosti Proact, Roman Rusnok, Proact Czech Republic, s. r. o. |
Dotazy a diskuse |
|
|
16.30 |
Nový systém zadávání veřejných zakázek, Mgr. Marek Grill, Ministerstvo pro místní rozvoj |
Centrální registr administrativních budov, Ing. Kateřina Schön, Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových |
Inteligentní dopravní systémy a Integrovaný záchranný systém II Informace o komunikacích jako základ řešení bezpečnosti provozu, Ing. Tomáš Miniberger, VARS Brno a. s. |
|
VDP – Veřejný dálkový přístup k datům RÚIAN, Ing. Jiří Formánek, Ing. Petr Souček, PhD., Český úřad zeměměřický a katastrální |
Postupy a technologie pro budování bezpečných aplikací, Mgr. Aleš Novák, Oracle Czech s. r. o. |
|
|
16.45 |
Centralizované zadávání veřejných zakázek, Ing. Jan Novotný, Ministerstvo pro místní rozvoj |
Centrální elektronické služby resortu životního prostředí, Ing. Jan Nepimach, CENIA |
ICT bez bariér Online tlumočení pro neslyšící jako cesta k otevřenému úřadu, Mgr. Ivana Malá, iCORD International s. r. o.; Mgr. Marie Horáková, APPN, o. s. |
|
|
Informační systém úřadu a jeho vazba na Základní registry veřejné správy, Radek Podešva, GORDIC spol. s r. o. |
Víte jak opravdu chránit svá síťová úložiště?, Mgr. Pavel Hejl, CSc., T-SOFT a. s. |
17.00 |
Technická podpora procesů zadávání veřejných zakázek, Vlastimil Šimek, Perspia a. s.; Ing. Jaroslav Šolc, SIKS a. s. |
Integrovaný informační systém státní pokladny, Mgr. Radoslav Bulíř, Ministerstvo financí |
Lepší přístupnost může pomoci každému uživateli, Mgr. Radek Pavlíček, TyfloCentrum Brno, o. p. s. |
DATEX – štandard na výmenu dopravných a cestovných informácií, Arpád Takács, Výskumný ústav spojov, n. o. |
|
|
Vybrané mezinárodní aktivity v oblasti informační a síťové bezpečnosti, Mgr. Marie Svobodová, Ministerstvo vnitra |
Poskytování pomoci rychleji a kvalitněji, plk. Ing. Luděk Prudil, Generální ředitelství HZS |
17.15 |
Základní registry – první krok. A co dál?, Zdeněk Jiříček, Václav Koudele, Microsoft s. r. o. |
On-line simultánní přepis pro osoby se sluchovým postižením, Ing. Martin Novák, Česká unie neslyšících |
|
Rychlé, jednoduché a efektivní naplňování zákona č. 137/2006 prostřednictvím komoditní burzy, Ing. Pavel Štorkán, Českomoravská komoditní burza Kladno |
|
Dotazy a diskuse |
Dotazy a diskuse |
Zajištění infrastruktury pro operační střediska základních složek IZS, Ing. Jiří Krump, Ministerstvo vnitra |
17.30 |
|
Dotazy a diskuse |
Dotazy a diskuse |
|
Dotazy a diskuse |
|
|
|
|
|
|
Dotazy a diskuse |
17.45 |
|
|
|
18.00 |
|
|
18.15 |
|
|
18.30 |
Diskuse vítězů soutěží Zkušenosti ze Zlatého erbu SK 2011, Ing. Miroslav Drobný Pohled porotců Zlatého erbu na uplynulý ročník – bezbariérovost, RNDr. Hana Bubeníčková, Mgr. Radek Pavlíček, TyfloCentrum Brno, o. p. s. Pohled porotců Zlatého erbu na uplynulý ročník – povinné informace, Oldřich Kužílek, Otevřená společnost, o. p. s. Pohled předsedy poroty, Ing. Tomáš Holenda Předání třetích a druhých míst v soutěži Zlatý erb ČR 2012
|
|
|
18.45 |
|
|
19.00 |
|
|
|
|